Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

zaterdag 18 augustus 2012

Nog 3 nachtjes slapen

Oh, wat komt het nu toch allemaal dichtbij. Dacht ik gisteren nog alles helemaal onder controle te hebben, vandaag denk ik daar ineens heel anders over. Ik weet absoluut niet waar ik moet beginnen en mijn hoofd loopt over. Zouden het misschien de spanningen zijn ??????????? Vandaag was ik ook geheel onbedoeld in tranen bij de Albert Hein. Igor en ik kwamen de winkel inlopen en we zagen dat er wat aan de hand was. Blijkbaar was er een klein Afrikaans uitziend meisje van zo'n jaar of 2 a 3 haar papa en mama kwijtgeraakt en een Nederlandse vrouw had zich over haar bekommerd en had haar op haar arm genomen om haar familie te zoeken, die voor alsnog in geen velden of wegen te bekennen was. Werkelijk het kind schreeuwde moord en brand en tja, daar kwamen de waterlanders. Het beeld van die blanke vrouw met dat donkere kindje dat volledig in tranen was en zo verlangde naar de voor haar bekende mensen. Voor mij was dit echt hartverscheurend, andere zullen het vast anders ervaren hebben. Wij hebben inmiddels al van verschillende mensen een berichtje ontvangen dat ze het kaartje hebben ontvangen. Erg leuk al die enthousiaste reacties. Mocht je nou geen kaartje hebben ontvangen, terwijl je dit wel had verwacht, laat het dan nog even weten. Wij maken dit dan na onze reis in orde. Vanaf nu gaan we verder op onze nieuwe site; http://kanjeruitchina.waarbenjij.nu

2 opmerkingen:

  1. lieve marlou,igor en majin.

    Dank je voor het mooie kaartje en ook de fotos
    van majin zijn prachtig.
    Geniet de komende weken samen in china.
    Ik ga jullie volgen
    Dikke kus tante margriet

































    geniet van de komende weken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT een ongelooflijk mooi kaartje!!!!!!! Echt geweldig, helemaal leuk!!!!!! Het kaartje staat al te pronken op de kast hoor :-D

    Het komt allemaal wel héél dichtbij nu hè? Zelfs wij voelen de kriebels hihi.

    Nog even volhouden, komt goed lieve schatten...

    Dikke kus van Jeroen, Yvonne & En-Ping xxx

    BeantwoordenVerwijderen