Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

woensdag 26 februari 2014

Nog steeds niet helemaal te bevatten

De dagen gaan een beetje op en neer. De ene dag gaat het best wel goed en kunnen we de draad weer aardig oppakken en de andere dag komt het allemaal weer keihard binnen en is het verdriet weer erg groot. Heel logisch allemaal, want het is ook nog maar zo kort geleden, maar helaas heeft het ook zijn weerslag op mijn gezondheid. Ik voel me al weken behoorlijk gammel en het wil maar niet echt over gaan. Toch heb ik hier wel enige haast mee, want binnenkort willen we er met z'n viertjes even tussenuit en dan wil ik mij toch wel wat fitter voelen. Het uitje hebben we dubbel en dwars verdiend en is ook echt nodig om weer even de zinnen te verzetten. Tenslotte gaat ons leven toch "gewoon" door.

Vrijdag barst hier het feest van het zuiden los en MaJin kan niet wachten tot ze haar Pocahontas jurk aan mag. Jibin wilde zich in eerste instantie niet verkleden, maar gisteren is hij ineens van gedachte veranderd en wil hij Spiderman worden. Morgen dus nog op pad voor onze jongste. Lekker op tijd. Buiten het Carnaval op school, zal er verder weinig aan gedaan worden. MaJin vindt het alleen op school leuk en wat Jibin betreft moeten we het nog even afwachten. Ikzelf heb absoluut niets met dit feest en Igor, die het als enige wel gezellig vindt, zal er dit jaar ook weinig van mee krijgen.

Vrijdag zal ik foto's plaatsen van onze Pocahontas en Spiderman (of iets anders)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten