Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

donderdag 6 februari 2014

Mijn hoofd staat er niet naar

Alweer een week geleden dat ik iets heb geschreven, maar om eerlijk te zijn staat mijn hoofd er absoluut niet naar. Na de laatste positieve berichten is het helaas weer achteruit gegaan met mijn vader en we zijn nu weer zo goed als terug bij af.
Onze dagen bestaan grotendeels uit ziekenhuisbezoekjes, ons flink houden voor de kinderen en verder een beetje als een zombie in huis hangen. Ik kan me nergens toe zetten en kan aan niets anders denken dan mijn vader.
We hopen er allemaal maar het beste van, maar dat valt niet altijd mee. Inmiddels ligt mijn vader alweer 4 weken in het ziekenhuis, waarvan 3 weken op de IC.

3 opmerkingen:

  1. Ach Marlou, wat een narigheid. Pas goed op jezelf en houd moed! Liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Marlou! Heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd!

    Lieve groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd . Groetjes Michael Sandra Bo Fu en Su yin

    BeantwoordenVerwijderen