Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

donderdag 15 oktober 2015

Gefrustreerd

Waren we net zo lekker bezig met plannen van de reis, gooien ze op mijn werk behoorlijk wat roet in het eten.

Hebben ze mij het afgelopen jaar gewoon doen laten geloven dat ik komende zomer 4 weken vrij zou krijgen voor onze reis naar China (ik mocht namelijk extra vakantiedagen mee overnemen) , laten ze mij vorige week ineens weten dat 3 weken eigenlijk het maximale is. Door te praten als Brugman heb ik er gelukkig toch nog 3 1/2 week uit weten te slepen, maar dan moeten we wel gelijk de eerste 3 1/2 week van de vakantie nemen. Niet echt onze voorkeur, maar we doen gewillig concessies om de goede vrede op het werk te bewaren.
Krijg ik vandaag ineens weer een mail waarin zij stellen dat ik die weken vrij krijg MITS ik na mijn vakantie extra kom werken, want dan hebben blijkbaar wel 3 collega's tegelijk vrij gekregen, waardoor er een bezettingsprobleem is ontstaan. Ik krijg geen 4 weken, want het argument was dat ze een acceptabele bezetting willen houden. Tevens vragen ze mij de periode wat aan te passen, maar andere collega's concessies laten doen behoort waarschijnlijk niet tot de mogelijkheden. Als namelijk een van de 3 collega's een week zou schuiven, net als wij hebben moeten doen, zou het probleem opgelost zijn.
Ze hebben echt geen idee wat die reis voor impact op de kinderen kan hebben en ook op ons en door het inkorten van de vakantie zal ik al gelijk daags na terugkomst moeten gaan werken. Om daarna ook nog eens extra te moeten werken om de reden die ik hierboven heb omschreven, maakt mij behoorlijk boos. Ik heb daarop dan ook geen toezegging gedaan. We zien wel waar het schip strand. In ieder geval niet ten kosten van de kids.

1 opmerking:

  1. Wat jammer dat het zo moet lopen voor jullie. Het is net alsof je gestraft wordt op je werk. Hoop dat het je gaat lukken in die tijd.

    BeantwoordenVerwijderen