Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

woensdag 5 oktober 2016

Wat vliegt de tijd

Het lukt op dit moment maar niet om hier vaker wat te schrijven. Dit heeft o.a. te maken met mijn aankomend Wft examen, wat ik moet halen voor mijn werk. Volgende week woensdag moet ik eraan geloven, dus nog even een weekje leren en dan heb ik weer tijd over.

Niet alleen ik moet regelmatig met mijn neus in de boeken, ook Majin zit vaak op haar kamer braaf huiswerk te maken en te leren en haar eerste officiĆ«le 9 voor Engels is al binnen. Ze heeft het nog steeds prima naar haar zin en maakt makkelijk vriendinnen. Afgelopen vrijdagavond is ze met 2 vriendinnen naar de bioscoop geweest en aangezien ze vervoer nodig hadden, kwamen zij met het plan dat de moeders misschien ook gezellig naar een film konden gaan. In eerste instantie was het niet de bedoeling dat we naar dezelfde film zouden gaan, maar daar kwam het uiteindelijk wel op neer. Dit was niet  mijn idee, maar de andere moeder wilde ook graag naar de film Nerve. Uiteindelijk zijn wij redelijk voor in de zaal gaan zitten en de 3 meiden een heel stuk achter ons en ook nog aan de andere kant van de zaal, dus ze hebben echt geen last van ons gehad. Uiteindelijk hebben we met z'n allen genoten van een leuke maar zeker ook spannende film. Daarnaast is ze deze week op Brugklaskamp geweest. Maandagochtend vertrok ze om 8.45 uur hier van huis en vandaag rond het middaguur was ze weer thuis. Super leuk voor ons meisje, maar ik vind het toch behoorlijk ongezellig als onze puber een paar dagen van huis is. Ze heeft het ontzettend gezellig gehad en na even een beetje te zijn bijgekomen, kwamen vanavond tijdens het eten de verhalen los. Met name de spooktocht van maandagavond had behoorlijk veel indruk gemaakt. Ze hebben hun longen uit hun lijf geschreeuwd, maar toch was het erg leuk en een van de hoogtepunten van het kamp. Morgen hoeft ze pas om 13.00 uur te beginnen en gaan ze met alle brugklassers een collage maken van het kamp. Een relaxt weekje dus.

Met Jibin gaat het ook nog steeds erg goed op school en ook hij maakt makkelijk vriendjes. Zijn eerste kinderfeest heeft hij er al opzitten en ook de uitnodiging voor een tweede feestje is binnen. Ook tijdens het 20 minuten gesprek op school kregen we te horen dat hij goed in de groep ligt en dat is natuurlijk erg fijn om te horen. Ook kregen we de indruk dat de juffen een aardig goed beeld hebben van ons mannetje. Juffrouw Eva van groep 2 heeft haar werk goed gedaan, maar dat wisten we al wel. Inmiddels schrijft hij al diverse woordjes, maakt hij al wat sommetjes en leest hij ook al best aardig. Wij zijn dan ook erg trots op ons mannetje.

Nog iets meer dan 2 weken en dan hebben ze alweer een weekje vakantie. Lekker weer even wat met z'n viertjes doen en wie weet gaan we er nog wel een paar dagen tussenuit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten