Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

dinsdag 27 september 2011

Bezoekers uit de hele wereld

Langzaam aan leer ik Blogspot steeds beter kennen en ik geloof niet dat ik straks nog terug ga naar Weblog (waar ik overigens na 5 weken nog steeds niet op kan). Wat ik heel grappig vind is, dat ik nu kan zien dat er ook bezoekers uit andere landen zijn. Bijvoorbeeld Belgie, Duitsland, Rusland, Verenigde Staten en ook Mexico. Ik vraag me af hoe ze bij ons terecht komen ????, maar het is wel leuk.

Inmiddels komt ook het einde van de maand weer in zicht en we hopen dat er snel weer nieuwe voorstellen komen. Het CCAA is volgende week gesloten, dus we duimen heel hard dat de voorstellen voor vrijdag worden verstuurd. Indien dit niet het geval is wordt het pas na 9 oktober en dat zien we liever niet gebeuren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten