Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

woensdag 28 september 2011

Geruchten

Op dit moment gaan er de geruchten dat er t/m 28 juli gematched is en dit zouden 14 dagen zijn. Voordat ik nu helemaal ga flippen, wacht ik eerst maar eens op meer bevestiging, maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar het ziet er goed uit.
Later vandaag meer hierover.

Inmiddels lees ik op de site van de Rumor Queen dat er al diverse vergunninghouders zijn die op hun website de cut-off datum van 28 juli hebben bevestigd. Dit betekent dat de dossiers die op 15 t/m 28 juli 2006 zijn ingelogd een voorstel kunnen verwachten. Of de voorstellen al zijn verstuurd is nog even onduidelijk, maar ik ben ervan overtuigd dat ze deze week nog wel de deur uitgaan.

MaJin heeft dus 14 koekjes uit de mand mogen halen en 53-14=39. We zijn dus niet alleen onder de 50 koekjes geraakt, maar zelfs onder de 40 koekjes.
JOEHOEEEEEEEEEE, wij zijn heel erg blij.



Als ik nu een wilde gok moest doen zou ik zeggen dat wij in april 2012 een voorstel kunnen verwachten.

2 opmerkingen:

  1. Wij zijn ook echt heel erg blij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOEHOEEEEEEEEEEEEEE WAT GOEDDDDDD!!!!!!!
    Oh lieve mensen, ook wij zijn super blij voor jullie... het adoptietreintje heeft even een flinke spurt gemaakt zeg wauw.

    Go China go!!!

    Liefs van Jeroen & Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen