Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

woensdag 14 mei 2014

En toen zaten ze weer op school

De tweede week van de vakantie hebben we niet meer veel ondernomen. Jibin kon maar moeilijk afscheid nemen van MaJin's slaapkamer, maar na een paar nachtjes moest hij er toch aan geloven en wachtte zijn eigen bedje weer op hem. Hier was hij het in het begin niet helemaal mee eens, maar zeg nou ook zelf onderstaande ziet er ook wel erg gezellig uit.


Verder hebben de kids heerlijk appeltaart gebakken, zijn er spelletjes gedaan, is er met de lego gespeeld en zijn we natuurlijk nog een paar keer bij oma langs geweest.
Donderdag zijn MaJin en ik samen nog naar de film Rio 2 in 3D gegaan en net als Rio 1 was het weer een fantastisch leuke muzikale film. Heerlijk zo'n moeder/dochter middag. De mannen hebben zich die middag thuis prima vermaakt.

Zaterdag zijn we op visite gegaan bij mijn nichtje waar we ook mee naar Disney zijn geweest. Joyce en ik kunnen het ontzettend goed met elkaar vinden en gelukkig klikt het tussen de kids ook erg leuk, dus gezelligheid gegarandeerd. Jibin heeft zich kostelijk vermaakt met hun 11-jarige zoon Max op de Playstation en MaJin  en hun dochter van 9 vermaakten zich met de dieren. Ook hadden wij oma meegenomen en die heeft weer gezellig bij kunnen kletsen met haar schoonzus/ mijn tante.


We hebben de dag afgesloten met een heerlijke Chinese maaltijd en een make-over voor mij en uiteindelijk hebben we iets na achten afscheid van elkaar genomen.

En dan was daar zondag Moederdag. Al 2 weken lagen de zelf geknutselde cadeautjes in Jibin's kast en wat wilde Jibin deze graag aan mij geven. Iets na 7.00 uur werd ons mannetje wakker en niet veel later volgde zijn zus. Van Jibin kreeg ik een leuke sleutelhanger, gemaakt van een geplastificeerde foto van onze kanjer en van MaJin kreeg ik een soort rad van fortuin. De diverse vakjes geven huishoudelijke taken aan en elke dag mag ik daar een keer aan draaien en gaat MaJin mij dus ergens mee helpen. Een super gaaf cadeau. Daarnaast heb ik ook nog een nieuw telefoonhoesje gekregen, dus ik was flink verwend. Na het voorlezen van de gedichtjes ( die ons mannetje nog goed had onthouden) en het uitpakken van de cadeautjes was het tijd voor ontbijt op bed.


Heerlijk om zo in de watten te worden gelegd.
's Middags zijn we met onze vrienden Karin, Marcel en Fenna naar Dierenrijk in Nuenen geweest. Het weer zat niet echt mee, maar dat mocht de pret niet drukken. We hebben ons prima vermaakt en vooral bij de kriebelvisjes zijn we veelvuldig gestopt.



We hebben de dag in stijl afgesloten bij de Mac en zoals gepland waren we keurig op tijd thuis. Tenslotte zat de vakantie er nu echt op en moest er de volgende dag weer naar school gegaan worden. De laatste periode naar de zomervakantie is nu aangebroken. Nog 9 weken en dan zit het schooljaar er alweer op. Wat gaat het hard.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten