Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

zaterdag 10 december 2011

Geen handige timing

Afgelopen woensdag voelde ik mij al niet helemaal fit, maar opzich kon ik nog wel uit de voeten. Samen met mijn moeder hebben we die middag de tractaties voor MaJin voor op school gemaakt. MaJin wilde graag cakejes tracteren en ik en mijn moeder hebben dan gelijk de behoefte om daar wat extra's mee te doen. Dat krijg je als je "vroeger" een snoepwinkel hebt gehad. Uiteindelijk is het een cakejestaart geworden.
MaJin was erg tevreden met onze creatie en wij waren er ook erg trots op.

Donderdag was het nog een beetje van hetzelfde en ook vrijdag(gisteren) werd het er niet beter op. Ik ben wel gewoon naar mijn werk gegaan, maar echt happy voelde ik me daar niet. Tegen de avond zat heel mij hoofd vol en ik kreeg de zakdoekjes niet meer aangesleept.
Vanacht ook erg slecht geslapen, want dan had ik het warm en dan weer koud, dus vanmorgen was ik echt gesloopt. Daarnaast had ik het idee dat mijn hoofd elk moment uit elkaar kon spatten. Dit voelde als een voorhoofd-kaak-/neusholte ontsteking ???(alles doet zeer) en dat is niet fijn kan ik jullie vertellen. Zeker niet als er morgen ook nog eens een feestje is. Ons meisje wordt namelijk 8 jaar en dat laten wij natuurlijk niet onopgemerkt voorbij gaan. Ik heb dan ook de hele dag op de bank geleden en mijn arme mannetje heeft alle voorbereidingen tot zover alleen moeten doen. Gelukkig voel ik mij inmiddels een heel klein beetje beter (de ibrupofen 600 doen goed hun werk) en ik hoop morgen weer een beetje vooruit te kunnen. Dit komt nu natuurlijk helemaal niet goed uit, maar volgend weekend zitten we in Disney, dus ook dan was het erg vervelend geweest, dus liever nu dan volgende week.

Inmiddels is het in China al 11 december en is ons meisje dus eigenlijk al jarig. Gelijk gaan onze gedachten uit naar haar China-moeder een vader. Wat zou ik ze graag willen laten weten wat voor prachtmeid MaJin is en hoe blij wij en onze hele familie met haar is. Maar helaas hier kunnen we nu alleen nog maar van dromen.

4 opmerkingen:

  1. Maijin, op de eerste plaats van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ook aan je
    papa en mama natuurlijk.
    Wat kunnen jullie (oma nel en marlou) een
    prachtige trakteertaart maken.
    Nog een fijne verjaardag en een dikke kus van
    de tante en oom uit horst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. GEFELICITEERD met jullie prachtige dochter, 8 jaar alweer !!!
    Hoop dat je wat beter voelt en jullie toch nog een prachtige verjaardagsdag hebben met elkaar.
    Volg jullie nog steeds hoor op weg naar jullie 2 de chinese wondertje ;-) ;-)
    Lieve groeten, Hans, Jacqueline, Vanessza, Zseraldina en Sanniyka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weliswaar een dag te laat maar niet minder gemeend. Hartelijk gefeliciteerd met Majin. Dit soort dagen blijven dubbel voelen.
    Hopelijk heb je toch nog een beetje van het feestje kunnen genieten, en ben je volgende week goed opgeknapt.
    Alvast heel veel plezier in Disney (zou zo ook weer willen)

    Liefs,
    Jan, Bianca en Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met de verjaardag van MaJin. Acht jaar alweer. Wat vliegt de tijd. Al kan ik mij voorstellen dat de tijd wel nog sneller mag gaan wat de tweede procedure betreft. Maar jullie klimmen gestaag en voor je het weet is het 2012 en komt het eind in zicht. Ik ben benieuwd wat het jullie gaat brengen. Ik wens jullie alvast fijne feestdagen toe. Een ding is zeker; 2012 wordt zeker een heel bijzonder jaar voor jullie!
    Groet, Colette

    BeantwoordenVerwijderen