Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

maandag 12 december 2011

MaJin 8 jaar

En gisteren was het dan zover, ons meisje werd 8 jaar. Of eigenlijk was dit zaterdagavond al, want toen MaJin zich om acht uur klaar maakte om naar bed te gaan (jawel we kunnen het wel, op tijd naar bed gaan)beseften we ons ineens dat het China eigenlijk al 11 december was. Wetende dat ons meisje een onrustige nacht tegemoet zou gaan vanwege de spanning, besloten wij het cadeau die avond al te geven. Papa moest hiervoor nog even naar boven en daar mocht MaJin dan even niet komen. Oohhhhhhhh wat was ons meisje nieuwsgierig. Na een kwartiertje kwam Igor ons halen en met een knuffel voor haar ogen werd MaJin naar boven gedragen en in bed gelegd. Dit was haar reactie toen ze eindelijk mocht kijken.
Geweldig toch, wat was ze blij.
Onze dame heeft nu haar eigen "thuisbioscoop". Namelijk, achter aan haar hemelbed heeft Igor een flat screen TV met dvd gemonteerd. Onze prinses kan nu heerlijk vanuit haar bed TV of een dvd kijken. Hoe luxe wil je het hebben ???? Natuurlijk moest ie nog wel even worden uitgeprobeerd, maar om kwart over negen is de TV uitgegaan en is onze "bijna" jarige job gaan slapen. En inderdaad ze heeft de hele nacht doorgeslapen.
Helaas was ze al wel om zes uur wakker, maar ze is nog wel blijven liggen.
's Ochtends hebben we het rustig aan gedaan (met name ik, want ik had weer erg slecht geslapen en ik voelde me nog steeds niet geweldig) Gelukkig heeft mijn mannetje onze dochter goed vermaakt, zodat ik nog even kon blijven liggen. Tegen twaalven ben ik mezelf ook maar eens gaan opfrissen en heb ik nog even geholpen met de laatste voorbereidingen.
Rond drie uur arriveerden de eerste gasten en al gauw druppelde de rest ook binnen. Karin en Fenna waren de eersten (op mijn ouders na) en zij brachten ook gelijk te taart mee en wat voor een.
Het was al snel een gezellige drukke boel en ons meisje genoot van al die mensen die speciaal voor haar waren gekomen. Dit jaar waren er niet alleen haar china-vriendinnen (met ouders), maar ook de broertjes van een aantal van hen.
De meiden hebben we vrijwel niet gezien, want die zijn gelijk naar boven gegaan en hebben zich goed vermaakt op de speelkamer en verkleedzolder. Er was zelfs geen tijd voor drinken, chips en snoep. Pas tegen etenstijd namen ze de moeite om even naar beneden te komen om wat te eten en drinken.
Zoals op de uitnodiging ook stond vermeld, maakte iedereen rond acht uur aanstalten om te gaan. Tenslotte moest ons meisje vandaag weer gewoon naar school. Al met al was het een ontzettend gezellig feestje, waar ik vandaag toch wel weer de vruchten van pluk. Heeeeeeeeel langzaam gaat het wel steeds iets beter, maar het kan mij niet snel genoeg gaan. Morgen toch maar een dagje vrij genomen om echt goed op te knappen voor het weekend.

1 opmerking:

  1. Nog gefeliciteerd met Majin. Zo te lezen heeft ze een leuke verjaardag gehad. En wat een prachtig cadeau heeft ze gekregen. Anouk zou er jaloers op zijn.

    Nicolle, hans, Anouk en Xin

    BeantwoordenVerwijderen