Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

vrijdag 14 december 2012

In de lappenmand

Zoals ik al eerder had geschreven kwam Igor afgelopen maandag behoorlijk ziek thuis van zijn werk. De hele nacht heeft hij op het toilet doorgebracht en ondanks dat het ergste leed geleden is, kan hij nog steeds niet zeggen dat hij zich goed voelt. Helaas is zijn ziek zijn niet zonder gevolgen gebleven, want woensdagnacht was het mijn beurt om het toilet de hele nacht bezet te houden en van slapen is die nacht dan ook weinig gekomen. Wat voelde ik me beroerd en ik ben donderdagochtend dan ook gelijk terug naar bed gegaan. Igor heeft vervolgens de kids mee naar beneden genomen en klaargemaakt om MaJin naar school te brengen. Toen ze op het punt stonden om te gaan, bleek dat ook ons meisje door ons was aangestoken en haar ontbijt kwam er weer net zo vlot uit als dat het erin was gegaan, dus ook maar een dagje thuisblijven. Wat een ellende met 3 zieke mensen in huis. Gelukkig heb ik een mama uit duizenden, die altijd voor ons klaar staat en die heeft de boel hier opgevangen. Wat zouden we toch zonder haar moeten. Ik heb lekker uit kunnen zieken en MaJin is ook lekker vertroeteld, dus met ons gaat het nu wel weer oke. Igor kwakkelt nog wat door, maar is inmiddels ook iets aan de betere hand. Dit moet ook wel, want morgen is MaJin's feestje en daar kijkt ze enorm naar uit. Nu maar hopen dat Jibin gespaart blijft. Mam, nogmaals bedankt dat je hier gisteren de boel hebt opgevangen. Je bent de allerliefste van de hele wereld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten