Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

woensdag 1 oktober 2014

"Lekker"dagje park

Niet te geloven hoe de dagen voorbij vliegen en als ik terugblik weet ik niet eens meer waarmee de dagen waren gevuld. MaJin is druk bezig geweest met het verkopen van de Kinderpostzegels. Natuurlijk eerst familie langs, maar daarna toch ook aangebeld bij mensen hier in de straat. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat ze dit zou doen, maar de drang om zoveel mogelijk namen op de lijst te krijgen won het van de spanning om bij toch wel vreemde mensen aan te bellen. Stoer hoor van onze dame. Jammer genoeg waren er veel mensen niet thuis of deden gewoon niet open en daarmee verdween de motivatie toch wel enigszins.
Jibin is deze week weer erg veel met China bezig. Alles wordt vergeleken met toen hij nog in het Chinese land woonde. Ik laat hem lekker vertellen en stel hem ook wel vragen, maar het is moeilijk om er achter te komen wat waar is en wat fantasie is. Ik denk dat het een beetje door elkaar heen loopt. In het begin van het jaar is China ook veel aan bod gekomen en ik heb toen via mail wat vragen gesteld aan de directeur van het tehuis. Helaas heb ik daar nooit een reactie op gekregen. Het blijft dus gissen, maar uit alles maak ik op dat hij het wel goed en fijn heeft gehad in de tijd dat hij in het tehuis heeft gezeten.

Afgelopen zondag zouden we met de 2 oma's naar de Oisterwijkse bossen gaan. Het weer was heerlijk, dus lekker met z'n allen naar buiten. Nu is het zo dat Jibin afgelopen week weinig heeft geslapen, waarschijnlijk omdat er veel in zijn bolletje omgaat, en dat heeft vaak dan wel gevolgen voor het auto rijden. Toch namen we de gok, want zover was het nu ook weer niet. Helaas was het een foute gok, want halverwege spuugde hij alles onder. Gelukkig zijn wij niet voor een gat te vangen en hadden we  verschoning bij ons, maar verder rijden leek ons niet zo'n goed idee. Gelukkig waren we vlakbij een park bij ons in de buurt en dus zijn we daar naar toe gegaan. Langs het burelend hert en een lama die ons aanstaarde met een blik van, zal ik of zal ik niet, zijn we richting het water gelopen. Hier zijn we op ons gemak omheen gewandeld en tenslotte kwamen we uit bij het speeltuintje, waar de kids zich nog een hele tijd goed hebben vermaakt. Het was wel jammer dat we hier nergens wat konden drinken, want daar waren we wel vanuit gegaan bij ons oorspronkelijk plan. Uiteindelijk zijn we dan ook maar naar huis gegaan en hebben we hier wat gedronken met wat lekkers erbij.





Vervolgens zijn Igor en ik aan de voorbereidingen van het eten voor die avond begonnen en hebben de oma's en de kids nog even lekker buiten gezeten. Om 17.30 uur hebben de bakplaat aan gezet en met z'n allen hebben we heerlijk zitten eten.
Het was een geslaagde zondag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten