Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

vrijdag 23 maart 2012

Volgende week ????

En opnieuw zwijgt China in alle toonaarden.
Ruim anderhalve week geleden werd er gezegd dat het CCCWA zich aan het voorbereiden was op de nieuwe voorstellen. Afgelopen woensdag was daar het gerucht dat het CCCWA aan het matchen was en vervolgens is het stil.
Je zou dan bijna zeggen dat er deze keer wel heel veel voorstellen verstuurd gaan worden, maar in het verleden is gebleken dat dat waarschijnlijk niet het geval zal zijn. We moeten dus op nieuw wat geduld hebben en in al die jaren ben ik daar nog steeds heel erg slecht in.
Op naar volgende week.

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk zo'n meidenclub. En gezellig van die giebels.
    Balen dat er nog niet gematcht is. En zeer herkenbaar dat slecht zijn in geduld hebben.
    Ook ik voel me momenteel erg ongeduldig, omdat we nog steeds niks van Meiling gehoord hebben.
    Dus we weten nog even niet wat er gaat gebeuren.
    Baal hier enorm van, want intussen zie ik iedereen ons voorbij gaan.
    Nou meis, ik denk aan jullie en hoop dat het cccwa heel snel van zich laat horen.
    Sterkte met deze wachtloodjes.
    Liefs,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte zeg met dit lange wachten. Het duurt inderdaad erg lang hè?? We hopen dat jullie de moed mogen vinden om te blijven wachten en het vertrouwen dat het goed gaat komen.
    Groeten van Erik, Jessica en Yue Lin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Edwin, Anita en Xue-Ling26 maart 2012 om 10:21

    Al tijden (de laatste 6 maanden) verstuurd China de voorstellen op de laatste vrijdag van de maand.... moet je maar eens nakijken (behalve bij chinees nieuwjaar dan)..... dus aankomende vrijdag worden ze verstuurd!!!! (en ik hoop natuurlijk op een heeeeeeeele grote batch!). Sterkte met het wachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Edwin, Anita en Xue-Ling27 maart 2012 om 12:00

    Vandaag het eerste gerucht..... 31 augustus....... DAN BEGINNEN ZE VOLGENDE MAAND AAN JULLIE MAAND!!!!! Ik hoop en duim dat het uitkomt voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen