Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

zondag 4 maart 2012

Weer een hoop gezelligheid

Voordat ik hier nu schrijf over het weekend nog even het laatste over onze gesteldheid. Gelukkig kan ik jullie vertellen dat het goed met ons gaat. We slapen inmiddels allemaal weer stukken beter en daarnaast liggen alle papieren nu bij de verzekeraar en heb ik er alle vertrouwen in dat dat ook wel weer goed zal komen, dus zoals jullie kunnen lezen hebben wij de draad weer opgepakt.

Nu over het weekend. Zaterdag besloten we om even naar de camping te gaan. Alvast een paar spulletjes daarheen brengen, zodat we wanneer het ineens mooi weer wordt, we gelijk een weekend kunnen blijven. Onze campingvriendjes waren er ook, dus we hebben gezellig wat gedronken met elkaar en de meiden hebben zich ook niet verveeld. Het werd wat later dan gepland, dus onderweg naar huis maar even langs de Chinees gereden.

Vanmorgen zijn we bij San en Ingrid op de koffie geweest. We hadden elkaar zo'n 3 weken niet gezien, dus we hadden elkaar genoeg te vertellen. Om 14.00 uur moesten we helaas een einde maken aan alle gezelligheid, want we waren uitgenodigd voor het aankomstfeestje van En-Ping. En-Ping is het zoontje van Jeroen en Yvonne (zie links). Wij kwamen om 15.30 uur binnen en het was er al ontzettend druk. Ik zag veel adoptie-ouders met voornamelijk prachtige kindjes uit Taiwan, welke ik herkende van de diverse site's. Ik heb met een aantal ouders gezellig zitten kletsen en dan zie je maar weer waar een blog goed voor is. Je legt heel makkelijk contact met mensen die je verder helemaal niet kent. Helaas was er voor ons meisje niet zo heel veel te beleven, omdat bijna alle kindjes toch wel een heel stuk jonger waren. Toch heeft ons meisje het heel goed gedaan.
En ik zeg nu wel meisje, maar ons meisje is inmiddels een echte stoere meid. Kijk maar eens naar haar nieuwe look.

3 opmerkingen:

  1. Hoi hoi,

    super leuk dat jullie er waren, gezellig! Op naar onze volgende date... wanneer weten we nog niet maar de locatie denk ik wel ;-)
    En hopelijk kunnen we dan ook een tompouce eten, zou toch wel fantastisch zijn :-)

    Liefs van Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad wat worden onze meiden groot!!!

    Lees nu pas dat er is ingebroken bij jullie, dat is behoorlijk schrikken.
    Begin februari ook bij mijn schoonouders ingebroken. Ze wonen bij ons in de straat en zijn al het 3e huis dus de schrik zit er bij ons ook goed in. Afgelopen week een veiligheidsschild op de voordeur gezet want dat zat er nog niet op. De moeder van een vriendinnetje van Chunjun had ons hier op attent gemaakt dat er bij ons wel heel erg gemakkelijk ingebroken kon worden, zij werk bij de politie.

    Iedere keer als ik nu thuiskom ben ik extra op mijn hoede. Onze hond is natuurlijk wel thuis maar daar trekken ze zich volgens mij niks van aan.

    Ik hoop dat je snel weer wat beter slaapt.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen