Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

dinsdag 25 september 2012

Vele gezichten

Ons mannetje is heel veelzijdig en heeft meerdere kwaliteiten;
Een zeer behulpzaam mannetje
Een heel sportief mannetje
Misschien een tikkeltje agressief
Maar daarnaast ook super COOL (net als zijn zus)
En ook nogeens heel artistiek Daarnaast is het soms ook een beetje een miepert, want na elk hapje van zijn boterham gaat de tandenstoker in zijn mond en wordt het hele rijtje tanden afgewerkt. Je zou bijna denken dat hij een volmaakt gebit zou hebben, maar daar heb ik zo mijn twijfels over. Over 2 weken hebben Igor en MaJin een afspraak bij de tandarts, dus Jibin gaat gewoon gezellig met ze mee.

5 opmerkingen:

  1. Marlou jij hoeft geen hulp,in de huishouding te nemen.
    Makkelijk toch.
    Ik vind het steeds leuk om over zijn vorderingen te lezen.
    Hij doet het goed hoor.
    Die zonnenbril foto geweldig.
    Gr. tante margriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heb jullie bij de eerste procedure wel gevolgd en toen kregen wij ook onze dochter yin en daarna onze zoon senn, wat gaaf te zien dat er bij jullie ook nog een tweede is gekomen.........
    groetjes fieke
    www.bamboehart.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's jullie vermaken je goed zo te zien.

    gr. Elizabeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Marlou, Igor, MaJin en Jibin,
    Lang geleden hebben jullie ons gevolgd op weg naar onze tweede dochter in China. Graag vertel ik je privé hoe e.e.a. ons verder is vergaan. Inmiddels sponsoren wij een aantal Chinese kindjes via Love without Boundaries èn Half the Sky. En wonder boven wonder, zie ik in hun laatste update het gezichtje van jullie Jibin. Op school! Tenminste, dat denk ik, want ze refereren aan een jongetje Jialin en dat is zijn Chinese naam, toch?!
    Klik hier: http://www.halfthesky.org/en/node/4451 maar eens! Veel geluk met jullie prachtige gezin en hartelijke groeten, Adriaan, Yvonne, Merel, Floor & Lente

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Marlou, Ik zie dat je er al op gewezen bent door Yvonne. Ik herkende jullie zoontje direct op nieuwsbrief. Wat mooi! Veel plezier ermee en heel veel geluk met Jibin. Hartelijke groet, Inge (moeder van 3 chinese dames)

    BeantwoordenVerwijderen