Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

maandag 25 februari 2013

Voor de derde keer naar school

Vanmorgen mocht Jibin opnieuw weer mee naar school en vol goede moed gingen we op pad. Eenmaal op school werd zijn jas aan de kapstok gehangen en zijn fruitspullen en drinkbeker in de daarvoor bestemde bakken gedaan. Samen hebben we weer de activiteiten van die ochtend doorgenomen en vervolgens nam hij plaats op een stoeltje in de kring. Deze keer ben ik niet achter hem gaan zitten, maar een stukje bij hem vandaan en dit ging best aardig. Opnieuw was het een wat rommelige ochtend, want vandaag werden de schoolfoto's gemaakt. Gelukkig waren de kleuters als eerste aan de beurt, dus om 9.15 uur gingen we op weg naar het fotolokaal. Ik ben even meegelopen, maar ik heb helaas niet kunnen zien hoe ons mannetje erop staat. Daarna zijn we naar het speellokaal gelopen voor de klassefoto en ook hier heb ik niets van meegekregen. Inmiddels was het bijna 9.45 uur en dus tijd om buiten te gaan spelen. Voor mij een goed moment om tegen Jibin te zeggen dat mama boven even koffie ging drinken en dat ik hem straks wel weer op zou komen halen. Met de juf had ik afgesproken dat ik of boven in de koffiekamer of beneden in de gang zou zitten, dus als het nodig mocht zijn zou ik in de buurt zijn. Ik heb ruim een uur boven gezeten en daarna ben ik toch maar naar beneden gegaan. Toen ik net in de gang plaats had genomen, zag ik hem met de juf naar buitenkomen om naar de WC te gaan. Toen hij mij zag is hij wel even naar mij toe gekomen, maar toen ik zei dat hij even moest gaan plassen en dan weer naar de kindjes moest gaan, was dit geen probleem. Hij is vervolgens lekker verder gaan "werken" en ik heb hem daarna niet meer gezien. Om 12.00 uur kwam MaJin haar broertje halen voor de broer-zus foto. Hier had ons meisje enorm naar uitgekeken en wat was ze trots op haar broertje. Natuurlijk ben ik ook nu even meegelopen, maar opnieuw heb ik niet echt kunnen zien of het een geslaagde foto is geworden. De laatste 10 minuten ben ik nog maar even mee naar binnen gegaan, maar ik heb er inmiddels alle vertrouwen in dat we de volgende keer alleen nog even mee moeten opstarten en dat hij het daarna best alleen redt. Woensdag zullen we het zien.

1 opmerking:

  1. Wat een kanjer zeg!! Echt goed va hem om zo al vele momenten zonder mama in de klas te zijn! Je mag trots zijn op die kanjer(s)! Enne jouw kids kennende komt het wel goed met die foto's!!!

    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen