Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

dinsdag 24 september 2013

Post uit China

Afgelopen vrijdag zat er een brief bij de post die afkomstig was uit China. Op de envelop stonden de gegevens van MaJin haar tehuis. Gelijk had ik kriebels in mijn buik, ook al wist ik maar al te goed dat deze envelop waarschijnlijk geen persoonlijke gegevens zou bevatten.

Zo'n twee en half jaar geleden ontvingen wij namelijk ook post uit China en daarin zat een soort kerstkaart nog in de folie zonder ondertekening of persoonlijk bericht, maar ook toen waren we ontzettend blij met dit bericht uit China. Tenslotte was dat na al die jaren het eerste teken van leven vanuit het tehuis van ons meisje. Ik heb toen gelijk een kaart gekocht en foto's van MaJin af laten drukken om dit samen met de kaart, een tekening van MaJin en een korte update (in het google chinees) naar het tehuis te sturen. Helaas hebben we daar nooit een reactie op gehad.

Ook deze keer zat er geen persoonlijk bericht in, maar een 'folder' over de provincie waar MaJin vandaan komt en één van het tehuis zelf. Daarbij een DVD over wat mooie steden van die provincie. Ondanks dat er opnieuw geen persoonlijke boodschap in zit, voelt het toch wel heel fijn dat ze op deze manier laten weten dat ze haar niet vergeten zijn.



Ook met het tehuis van Jibin hebben we nog contact. Eens in de zoveel tijd stuur ik wat foto's met een kleine update per mail en daarop heb ik tot op heden ook steeds een korte reactie terug ontvangen. Hier zijn we ook heel blij mee. Wie weet opent het nog wat deuren tegen de tijd we er een bezoekje gaan brengen.

1 opmerking:

  1. Wauw dat is nog eens bijzondere post!!! Ook al staat er verder misschien geen persoonlijke informatie in / een persoonlijk bericht... alleen al de gedachte dat er aan jullie mooie meisje wordt gedacht zal goed voelen. Super waardevol!

    Liefs van K3 xxx

    BeantwoordenVerwijderen