Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

donderdag 23 januari 2014

Korte update

Na het weekend is mijn vader stabiel gebleven en natuurlijk waren we daar erg blij mee, maar na 3 dagen hoopten we toch wel weer op enige vooruitgang, maar die bleef uit. Gisteren had ik het dan ook erg zwaar en ook aan de kinderen merkten we dat ze helemaal uit hun doen zijn en niets meer kunnen hebben.
Gelukkig kregen we vanmorgen dan eindelijk weer goed nieuws. Mijn vader had zijn ogen open gedaan en in de hand van mijn moeder geknepen. Hij is nog niet wakker, maar er komt weer wat beweging in en daar zijn wij zoooooooooooooooo ontzettend blij mee. Heel toevallig had ik vannacht gedroomd dat mijn vader zijn ogen open zou doen, dus blijkbaar zijn niet alle dromen bedrog.
We weten dat we nog een hele lange weg te gaan hebben, maar met hele kleine stapjes komen we er uiteindelijk ook.

2 opmerkingen:

  1. Wat een goed nieuws; ook al is het een klein stapjeSterkte met alles!

    Liefs Danielle Slofstra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad een helse week achter de rug.
    Houd moed en geduld, we leven met jullie mee.
    Liefs van ons,

    BeantwoordenVerwijderen