Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

zondag 8 januari 2012

Het einde van de Kerstvakantie

De vakantie zit er weer zo goed als op en we hebben deze met nog wat leuke activiteiten afgesloten. Na het theaterbezoek van afgelopen dinsdag hebben we even pas op de plaats gedaan tot dit weekend. MaJin had echt even wat rust nodig na die hectische decembermaand. Op zich heeft dat haar wel goed gedaan, maar helaas kan ze het normale ritme nog niet helemaal te pakken krijgen. Ze heeft behoorlijk wat moeite om in slaap te komen met als gevolg dat ze wel lekker uitslaapt (voor mij ook wel heel prettig), maar dit kan vanaf morgen niet meer, dus ik ben benieuwd hoe vrolijk ze morgenvroeg is als ik haar om 7.15 uur wakker moet maken.

Zaterdagmiddag zijn we even naar de camping gereden om te zien of onze caravan het onstuimige weer van afgelopen week had doorstaan en gelukkig mankeerde er niets aan ons tweede optrekje. Onze campingvriendjes met hun dochters Lisa en Fleur waren er ook, want zij konden die dag hun intrek nemen in hun nieuwe caravan een plaatsje verderop. Terwijl wij een "rondleiding" kregen in hun nieuwe vakantiehuis, waren de meiden er al op uit getrokken. We hebben even gezellig bij kunnen kletsen, maar we zijn niet al te lang gebleven want zij hadden nog genoeg te doen. We kunnen met z'n allen nauwelijks wachten tot het seizoen weer gaat beginnen. Eenmaal thuis zijn we de tafel gaan klaarmaken, want we zouden met z'n drietjes gaan gourmetten. MaJin vindt dit zo ontzettend leuk en ze zit dan heerlijk te smullen, ze doet dan echt niet voor mij onder.

Vandaag zijn we eerst even bij de oude oma op de koffie geweest en daarna zijn we naar de bioscoop gereden. We zijn naar Alvin en de Chipmunks geweest. We waren ruim op tijd, dus hebben we eerst nog even een hapje en een drankje genomen.
Om 15.30 uur ging de zaal open en al snel stroomde deze vol. We waren dus niet de enigen die de vakantie op deze manier wilden afsluiten. De film was super leuk en heel geschikt voor zowel jong als oud. Na de film zijn we naar huis gereden om daar frietjes te eten en vervolgens heeft MaJin de calorieen er weer afgesport met de Wii.
Nu ligt ons meisje in bed en we hopen dat ze niet al te lang wakker ligt.

In de tussen tijd ben ik bezig met het uitzoeken van een aantal foto's die ik mee wil sturen naar China (zie eerder bericht Post uit China). De tekst heb ik min of meer al klaar (kan altijd nog iets aan veranderen) en via via heb ik ook al iemand gevonden die dit naar het Chinees wil vertalen. Ik heb even aan Yvonne gedacht, maar die heeft het nu te druk met het voorbereiden van hun reis naar Taiwan. Aanstaande vrijdag vertrekken zij om hun zoontje op te halen. Eindelijk na 7 jaar is het voor hen zover.
Morgen nog op zoek naar een mooie kaart en dan kan de envelop binnenkort op de post. Erg benieuwd of we hier ooit nog iets op terug horen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten