Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

zondag 26 februari 2012

En hoe gaat het nu ??

Om te beginnen wil ik iedereen bedanken voor de lieve meelevende reacties. Dat voelt toch altijd wel heel erg goed. Wat ik ook nog even kwijt wil is, dat wij te maken hebben gehad met criminelen met toch wel een heel klein beetje geweten. Het geheugen wat aan onze laptop gekoppeld zat met al onze foto's hebben ze los gekoppeld en laten staan. Gelukkig hebben we ook altijd nog wel een reserve geheugen, welke wij elders hebben staan, maar hier stonden de foto's van het afgelopen half jaar nog niet op.

Donderdag is de schade-expert geweest en nadat deze weg was, zijn we naar de stad gegaan en hebben we voor ons meisje een nieuwe Wii met 2 spelletjes gekocht. Wat was onze schat daar blij mee. 's Avonds heeft ze weer op de bank geslapen, want naar boven wilde ze nog niet. Ik ben daar uiteindelijk weer bij gaan liggen, maar slapen lukte niet echt.

Vrijdag hebben we weer een vriendinnetje van MaJin gebeld om te vragen of ze zin had om met ons naar het SafariPark te gaan. Die had daar wel oren naar en om 13.00 uur liepen we dan ook tussen de dieren. Hoewel, hier hadden ze maar weinig oog voor. De speeltoestellen onderweg bleken toch iets meer in trek te zijn. De meiden hadden het in ieder geval goed naar hun zin en daar was het ons toch om te doen.
Na de wandelsafari hebben we ook nog de autosafari gedaan en toen zijn we naar huis gereden. Hier zijn de meiden gelijk naar boven gegaan (jawel, de eerste stap was weer gezet) en hebben ze lekker nog een tijd met de barbies zitten spelen. Vervolgens hebben we samen nog wat gegeten en toen hebben Igor en MaJin, Laura naar huis gebracht, terwijl ik alleen thuis bleef (best spannend). 's Avonds heeft MaJin weer boven geslapen. Welliswaar in ons bed samen met Igor, maar toch. Ik heb in MaJin haar bed gelegen, maar slapen blijft bij mij nog een probleem.

Zaterdag kwamen Marcel, Karin en Fenna gezellig op bezoek. Karin en ik zijn met de meiden naar de bioscoop gegaan en de heren zijn op hun gemak bij ons thuis gebleven. s'Avond hebben we lekker gegourmet en deze keer stond alles nog op zijn plek toen we klaar waren. Ook nu heeft MaJin weer boven geslapen en wel in haar eigen bed, met Igor ernaast op een matras. Ik heb deze keer weer in onze eigen bed gelegen en wat ben ik blij dat ze de tv op onze kamer hebben laten hangen. Zo duurt de nacht toch minder lang dan wanneer je alleen maar ligt te draaien.

Vandaag hebben we het maar weer rustig aan gedaan, want tenslotte moet ons meisje morgen weer naar school. Ze ligt nu weer in haar eigen bed en Igor is nu nog wel bij haar, maar wel op onze kamer. De matars ligt nog steeds op haar kamer, maar we hopen dat het niet nodig zal zijn.
Kortom met MaJin gaat het eigenlijk best wel goed. Ze praat heel veel over wat er gebeurt is, maar dat is alleen maar goed. Met mijzelf gaat het wat minder. Overdag heb ik nergens last van, maar s'avonds en met name s'nachts spookt er vanalles door mijn hoofd. Ik hoop dat dit snel over gaat, want ik zit er inmiddels al aardig doorheen met gemiddeld 3 uurtjes slaap per nacht. Igor is onze rots in de branding en die hebben we nu ook hard nodig. Wat ben ik toch blij met mijn mannetje.

2 opmerkingen:

  1. Wow ik lees het nu pas allemaal... wat ontzettend heftig!!! Helaas weet ik uit ervaring wat een inbraak allemaal met je doet en kan doen. Neem de tijd om alles te verwerken hoor, het is niet niks!
    Heel veel sterkte, hopelijk voelen jullie je gauw weer veilig in eigen huis...

    Hele dikke knuffel van Jeroen, Yvonne & En-Ping

    ps: cadeautje hoeft niet hoor, zeker nu jullie extra spaarpotje ook nog eens weg is. Mocht je het vervelend vinden om met lege handen aan te komen dan is een cadeaubon altijd goed hoor (maar hoeft dus echt niet he, voel je niet verplicht lieverd!!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een verhaal. Wat een vervelende gebeurtenis en dat je daar heel angstig van wordt is heel begrijpelijk. Ik heb een inbraak een keer meegemaakt in ons vakantie-appartement en dan slaap je toch echt niet lekker meer. Maar laat staan dat het je eigen huis is, je veilige plekje die nu echt even niet veilig meer voelt.
    Ik hoop dat het snel weer wat beter met jou en je meisje gaat!!!

    Enne, dat er volgende maand maar veel koekjes uit de mand kunnen!!
    Groet,
    Colette

    BeantwoordenVerwijderen