Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

donderdag 24 november 2011

Gematched t/m 7 augustus 2006

Na een bijna ondragelijke stilte, zijn daar eindelijk de voorzichtige geruchten dat er t/m 7 augustus 2006 gematched zou zijn. Opnieuw ziet het er naar uit dat we 5 koekjes uit de mand mogen halen en dat betekent dat er nog 29 koekjes resteren.

Karen en Rene (zie links) kunnen nu elk moment HET telefoontje verwachten, dus voor hen loopt de spanning de komende we(e)k(en) nog verder op.

7 augustus is ook wat ik voorspeld had, dus nog steeds zou ons voorstel er in april 2012 bij kunnen zitten en dat is "al" over 5 maanden. Er bestaat zelf een HELE kleine kans dat we er eind maart bij kunnen zitten, maar ik verwacht dat we tegen die tijd de cut-off met een dag gaan missen, dus vandaar dat ik uit ga van april.

Waar overigens het eerdere bericht waarin een cut-off datum van 8 augustus werd genoemd, vandaan kwam is een raadsel en helaas blijkt het ook niet waar te zijn. Jammer.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Igor en Malou,
    we hebben elkaar een tijdje gevolgd en ook wat heen en weer gemaild rondom onze "matchingstijd". Het is niet te geloven dat wij al ruim een jaar thuis zijn en jullie nog steeds niet gematched zijn. Wat een lange weg moeten jullie toch gaan.
    Heerlijk om uit te kijken naar jullie prachtige komende jaar. Matchen in maart of april, juni naar China en dan lekker lang hechten in de zomer. Heerlijk ook voor jullie dochter. Kan ze lekker thuis zijn door haar zomervakantie.
    Maar dat het allemaal lang duurt is wel heel zwaar. Wij spreken uit ervaring.
    Wij waren niet van de aardbodem verdwenen hoor, maar ook wij hadden problemen met ons weblog. Inmiddels zijn we weer bereikbaar.
    Jullie vond ik weer via het gastenboek van vrienden van ons(Edwin en Anita). En nu blijf ik jullie weer volgen natuurlijk ;-).
    Succes met de laatste loodjes.
    Groetjes, Irene (en Erik en Joshua) van Barneveld

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marlou,

    goede keuze om over te stappen van weblog: het ziet er goed uit! Ik heb inmiddels flink de balen van die van onze: het blijft een chaos en ze hebben de boel nog steeds niet op orde. Ik beraad me op alternatieven............wordt vervolgd!
    Goh, na al die jaren begint het bij jullie steeds naderbij te komen. 2012 gaat jullie jaar worden..........!
    Als ik overstap naar een ander log, dan laat ik het je weten!
    Groeten, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,

    Wat een geweldig leuke blog met - voor ons - bekende verhalen. Het wachten zal hopelijk in 2012 beloond worden!

    Marcel, Sandra en Eline

    BeantwoordenVerwijderen