Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

zondag 6 november 2011

Een TOP dag

Ruim een week geleden kreeg ik onderstaande mail in mijn mailbox;

Geachte mevrouw,

Daar wij hebben vernomen dat u in het bezit bent van een cadeaubon voor een dagje uit doe ik u eenmalig deze speciale aanbieding.

Aanstaande woensdag wordt u om circa 9.00 uur opgehaald door een van onze chauffeurs. Per luxe privé vervoer wordt u naar ons speciale spa resort gebracht.

Twee van onze gastvrouwen zullen u gedurende deze dag begeleiden. Het zal u aan niets ontbreken. Behalve de kleding dan.

Kledingvoorschrift: een feestmuts.

U zult met volle buik voor middernacht weer worden thuisgebracht.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben, dan is dat jammer voor u.

Met vriendelijke groet,
De feestcommissie.

De cadeaubon had ik voor mijn verjaardag van Ingrid en Karin gekregen en deze mocht ik dus afgelopen woensdag verzilveren.

Woensdag stond de chauffeur klokslag 9.00 uur voor de deur en mijn feestje kon beginnen. Om iets na tienen kwamen we aan bij het Elysium en daar zat mijn andere gastvrouw al op ons te wachten. Na het inchecken zijn we ons gaan om(uit)kleden en hebben we eerst een kop thee met wat lekkers genomen. Vervolgens zijn we ons langzaam gaan opwarmen om vervolgens voor het ultieme opgietritueel te gaan. Jeeeeeeeeeeeeeeeetje wat was die heet. Ik had het gevoel dat ik levend aan het verbranden was, maar ik heb het volgehouden en dat wil voor mij heel wat zeggen. Na een hele tijd nodig te hebben gehad om weer wat af te koelen zijn we daarna een heerlijk broodje gaan eten. Toen we eenmaal weer een beetje tot onszelf waren gekomen, zijn we nog diverse sauna's en baden in geweest totdat het tijd was voor een lekker roseetje met wat fingerfood. Ingrid heeft vervolgens nog een opgietritueel bijgewoond, terwijl Karin en ik ons hebben vermaakt onder de waterval. tegen 19.00 uur hebben we even naar het thuisfront gebeld om de kids nog even welterusten te wensen en daarna zijn wij wat gaan eten. Na een heerlijke uigebreide maaltijd hebben we nog een klein rondje gedaan en toen zaten we er alledrie helemaal doorheen. Het was inmiddels ook al tegen tienen, dus we zijn ons gaan douchen en aankleden om vervolgens de rit naar huis te maken. Om 23.45 uur werd ik thuis afgezet met volle buik, dus alles wat in de uitnodiging stond heeft de feestcommissie waargemaakt. Nogmaals meiden, ik heb een topdag gehad. Jullie zijn kanjers.

Inmiddels zit de eerste schoolweek er ook weer op en ik ben blij om te zien dat de vakantie ons meisje goed heeft gedaan. Had ze voor de herfstvakantie na een schooldag geen puf meer om met een vriendinnetje af te spreken. Gelukkig heeft ze dat nu weer opgepakt. Deze week heeft ze ontzettend leuk met Maud gespeeld en de plannen voor komende week zijn ook al gemaakt ,dus ik hoop dat dit een teken is dat ze langzaam aan een beetje aan het tempo op school gewend raakt. Ze heeft in ieder geval weer puf om papa te helpen in de keuken.

Afgelopen zaterdag zijn we nog een dagje naar de Beekse Bergen geweest of eigenlijk het Safari Park. Ik wist dat onze campingbuurtjes nog even wat op gingen halen uit hun caravan en dat ze er dan gelijk een dagje van wilden maken, dus dit was een goede gelegenheid om elkaar nog een keer te zien voordat we de caravandeur voor de winterperiode gaan sluiten. Met z'n allen zijn we naar het Safari Park gegaan, waar we de nieuwe binnenverblijven van de olifanten en de giraffen hebben bezocht. Het was opnieuw ontzettend lekker weer, dus op ons gemak hebben we door het park geslenterd terwijl de kids van speeltuintje naar speeltuintje renden. Tegen sluitingstijd besloten we om de dag dan ook maar samen af te sluiten bij cafetaria De Toekomst. We hebben het goed naar ons zin gehad en we houden zeker contact met elkaar in de periode dat we niet naar de camping gaan.

2 opmerkingen:

  1. Wauw wat ben jij heerlijk in de watten gelegd, wat een lieve vriendinnen zeg :-D
    Daar kan je weer even op teren of niet dan?

    Dikke knuffel van Jeroen, Yvonne & En-Ping (vanuit Taiwan dan hihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat heerlijk zo'n dagje elysium. Dat vinden wij ook altijd zo genieten.
    Ik vind het wel een heel orgineel cadeau.
    Hopelijk kan je na zo'n dag er weer even tegenaan in de wachtstand.

    Lieve groet,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen