Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

dinsdag 1 november 2011

Herfstwandeling

Zondag hebben wij een gezellige vakantie afgesloten met een herfstwandeling en een overheerlijke Mexicaanse maaltijd. Wij begonnen eerst met lekker uitslapen terwijl onze lieve meid zich op haar kamer vermaakte met haar Ds. Tegen tienen zijn we maar eens opgestaan en hebben we op ons gemak ontbeten en hebben nog wat aangerommeld. Tegen enen zijn we in de auto gestapt en zijn we naar San en Ingrid gereden. Samen met hen wilden we even een frisse neus halen. Toen we bij de bossen aankwamen regende het zachtjes, maar dit heeft ons niet weerhouden om toch aan de wandeling te beginnen. Tenslotte hadden we een natuurlijke paraplu boven ons hoofd, dus we voelden nauwelijks iets van de druppels.
We hebben een stuk rond een ven gelopen en wat ziet het er daar prachtig uit met al die herfstkleuren. De kids hebben zich ook prima vermaakt met hout sprokkelen en met mastappels in het water gooien.
Na deze heerlijke wandeling moest er natuurlijk wel even wat gedronken worden en we hebben dan ook gelijk een terrasje opgezocht. De kinderen hebben zich ook daar weer goed vermaakt in een houten speelhuisje. Wij denken altijd wel dat het groot en uitgebreid moet, maar die kids kunnen met weinig ook heel veel plezier hebben.
Uiteindelijk zijn we tegen vijf uur naar San en Ingrid gereden en daar hebben we mogen genieten van een heerlijke Mexicaanse maaltijd. Een prima afsluiting van de week. MaJin vond het helemaal niet leuk dat de vakantie er weer op zat, want ze had nog helemaal geen zin om naar school te gaan. Gelukkig hebben wij haar daar afgelopen dagen niet meer over horen klagen, dus dat zit wel weer goed.

Vandaag heb ik trouwens ook maar weer eens met onze vergunninghouder Kind en Toekomst gebeld. Zo'n twee jaar geleden hadden wij een brief van hen ontvangen met het vriendelijke verzoek om elk half jaar contact met hen op te nemen. Wij begrijpen niet zo heel goed waarom zij dit willen, omdat zij ons eigenlijk ook niet meer kunnen vertellen als wat wij al weten en dat is dat de wachttijden nog steeds aan het oplopen zijn, maar als zij dit op prijs stellen dan doen wij dit natuurlijk. Nu had ik eigenlijk al in juli moeten bellen, maar nu ze eindelijk in augustus zijn aanbeland met matchen, vond ik dit een geschikter moment. Ik sprak deze keer met een zeer vriendelijke dame, die zelf ook wel een beetje moest lachen om de reden waarvoor ik belde. Door de manier waarop ze mij heel open te woord stond durfde ik het wel aan om haar vragen of zij mij misshien kon vertellen of er nog meer stellen/gezinnen waren met dezelfde inlogdatum als die van ons, dus 5 september 2006. Tot mijn verbazing wist zij mij te vertellen dat we nog met z'n vieren waren. Dit had ik echt niet verwacht, maar ik vond het wel heel erg leuk om te horen. Reizen we dus toch niet alleen. Natuurlijk ben ik nu wel heel nieuwsgierig wie die anderen zijn, dus mocht iemand dit nu lezen en diegene kent iemand met een LID van 05-09-2006 of ben je het misschien zelf....... maak je bekend. Let wel, onze vergunninghouder is Kind en Toekomst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten