Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

vrijdag 17 februari 2012

Zwaar teleurgesteld

Er is gematched en wel t/m 21 augustus 2006, slechts 12 poll dossiers.
Hoeveel erger kan het nog worden.

Ik moet zeggen dat toen ik het las, ik toch wel even een traantje weg moest pinken. Dit had ik zeker niet verwacht. Je denkt zo dichtbij te zijn en dan moeten we voor de zoveelste keer weer pas op de plaatsmaken.
Ik was er (stom genoeg) toch wel aardig van overtuigd dat we er in april bij zouden zitten, maar dat zit er nu niet meer in.

Ik doe maar geen voorspellingen meer en de komende maanden wachten we maar gewoon af wat er gebeurt.

Kortom; er gaan weer 6 koekjes uit de mand en er blijven er nog 15 over.

5 opmerkingen:

  1. 6 koekjes is nog een hoop.. maar zo op het einde niet genoeg..
    Ik snap het helemaal.. Heel veel sterkte de laatste loodjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Houd de moed erin!!

    Groeten,
    En Shi, Aoying,
    Marcel & Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Marlou,

    Ik kan me voorstellen dat nu het zo dichtbij komt, de teleurstelling enorm groot is. Veel sterkte!!
    Liefs, Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hans en Jacqueline19 februari 2012 om 09:34

    Weet even niet wat ik moet zeggen.
    Kop op ook al valt het zwaar tegen. 1 ding is zeker 2012 word jullie jaar !!!!
    Lieve groeten, Hans, Jacqueline, Vanessza en Zseraldina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marlou,

    De laatste loodjes zijn het zwaarst en ook nu weer helaas.
    Hou moed, eind van het jaar zijn jullie compleet.
    Wie weet worden er de volgende ronde wel meer dagen gematched dan waar je op hoopt!!!!

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen