Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

woensdag 18 april 2012

18 april 2006

UPDATE;
Het volgende staat nu op de site van China adopt talk;

Rumor: September 5th

April 18th, 2012 I’m still seeing rumors of both September 4th and 5th as a possible cut-off date.

I don’t have enough to take either of them up to an R3 yet, but I’m getting close.


Vandaag precies 6 jaar geleden deden wij de aanvraag voor een broertje of zusje voor MaJin op de brievenbus. Binnen no-time hebben wij toen de eerste fase doorlopen en binnen 4 maanden was ons dossier onderweg naar China. Om precies te zijn op 11 augustus 2006. Het wachten op HET telefoontje kon beginnen. Inmiddels zijn we ruim 5 en een half jaar verder en we wachten nog steeds op dat ene telefoontje. Gelukkig is nu het einde echt in zicht en wie weet wordt dit jubileum vandaag wel beloond met een bericht op de Rumor Queen dat het CCCWA zich aan het voorbereiden is op de volgende ronde.

Dit zou dus kunnen betekenen dat ze de dossiers met een datum van 1 september 2006 t/m ???? september 2006 inmiddels van de stapel hebben gehaald. Vervolgens de enorme laag stof er vanaf hebben geveegd (ook heel veel werk) en hebben gecontroleerd of dat de inkt in de dossiers na al die jaren niet is vervaagd. Op het moment dat we kunnen lezen dat het CCCWA daadwerkelijk aan het matchen is, wil dat zeggen dat deze dossiers gekoppeld worden aan een dossier van een kindje en dat is natuurlijk het moment waarop wij wachten.

Gisteren was er op de site van China Adopt Talk (zie links) te lezen dat er een aantal onbekende bronnen een datum van zowel 4 september, maar ook van 5 september noemen. Het kan dus nog alle kanten op. Wat mij wel opviel is dat deze vage geruchten wel vroeg zijn. Het laatste jaar zijn er vrijwel geen geruchten meer te bespeuren wat betreft een datum, dus dit zou kunnen betekenen dat de voorstellen er misschien al snel aan zitten te komen.

Maar zelfs als er straks te lezen is dat er t/m 5 september 2006 is gematched, durf ik nog niet te hard te juichen. Tenslotte komen wij alleen maar in aanmerking voor een kindje ouder dan 2 jaar en als er in China op dit moment geen dossiers van kindjes van die leeftijd beschikbaar zijn, dan blijven wij gewoon nog even op een bureau liggen. Pas als ik de bevestiging van onze vergunninghouder heb, dat ons dossier mee terug is gekomen, wordt er hier een feestje gevierd. Ook dan pas zal ik MaJin vragen de laatste koekjes uit de mand te halen.

Zoals jullie kunnen lezen is het nu wel heel spannend voor ons en kan ik aan bijna niets anders meer denken. Ik ben dan ook niet weg te slaan van de computer, dus mocht er zelfs maar een klein beetje nieuws zijn, dan vermeld ik dat hier.

8 opmerkingen:

  1. Edwin, Anita en Xue-Ling18 april 2012 om 11:18

    De duimen beginnen hier te draaien hoor! Ik weet nog hoe het voelde..... de spanning of je erbij zat (wij zaten er toen NET NIET bij, maar ik hoop voor jullie dat jullie kunnen juichen en stuiteren....).......
    Sterkte met de laatste loodjes!
    Edwin, Anita en Xue-Ling

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo lief stuiterballetje :-)

    Alle voortekenen wijzen op vandaag dus het zou wel HEEEEL mooi (en ook HEEEEL toevallig) zijn :-)

    Ik heb vanmorgen gewerkt en dan mag ik geen duimen draaien, maar vanaf nu zijn ze voor jullie! :-)

    Dikke kussss!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een spannende tijd voor jullie zeg.
    Ik heb nog nooit eerder gereageerd maar ben al heel lang een trouwe volger van je blog.
    Ik duim voor jullie dat jullie droom heel snel uit mag komen.
    Groeten Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Patty & Klaas Bakker18 april 2012 om 16:16

    Hoi,

    Wij duimen mee hoor, dat jullie dossier straks in nederland is met een broertje of een zusje voor MAjin. Echt wel. Positief, maar kan me voorstellen dat je wacht tot het telefoontje.
    Super spannend.
    Liefs Klaas en Patty uit Spijkenisse.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wel goed nieuws zeg, maar zekers heeeeeel spannend. Ik hoop zo voor jullie dat ze tot de 5e gaan en dat er een kindje van 24+ is. Ik geloof erin. Heel veel sterkte met de laatste loodjes.

    Groetjes van Erik, Jessica & Yue Lin (die vandaag een toffe verjaardag heeft gehad)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi allemaal,

    Het is zooooo ontzettend spannend, ook ik check meerdere malen de RQ site om te bezien of er al nieuws is, ennuh hoe verder hoe beter ook voor ons natuurlijk.
    En je hebt gelijk, ook als de 5e erbij zit is het nog steeds spannend, volgens mij gaan de zenuwen dan pas echt goed gieren.....

    Gr. Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Spannende week voor jullie ....
    We houden jullie in de gaten de komende dagen of er nieuws te lezen is.

    gr. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen