Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

maandag 2 april 2012

En toen was het april

Zou dit onze maand worden?
Zouden we eind deze maand te horen krijgen dat ons dossier terug is uit China samen met de gegevens van ons kindje?
Het kan nog alle kanten op, dus de spanning zal over een week of drie
aardig oplopen.

Alle reden om deze maand zoveel mogelijk om handen te hebben.
Gisteren zijn we goed begonnen met de balletvoorstelling van ons meisje. Om 14.30 uur hebben we haar afgezet bij de dansschool, waar ze werden klaargemaakt voor de eerste voorstelling van 16.00 uur. Wij, opa en oma's, Igor en ik, hadden kaartjes voor de voorstelling van 18.00 uur. Kort voor de tweede voorstelling heb ik ons meisje nog even kunnen vragen hoe de eerste voorstelling was gegaan en ze was dolenthousiast en terecht. Het was een hele leuke voorstelling. En heel eerlijk het stuk van de groep van MaJin was een van de leukere. De titel was "Popperig" en ze moesten poppen voorstellen die tot leven kwamen. Ik heb getracht wat foto's te maken, maar dat viel niet mee met de wat grotere bewegelijke dame voor mij.
En wegens succes is er een extra voorstelling ingelast op zondag 15 april, dus ze mag nog een keer.

Vanmorgen ben ik met MaJin naar de huisarts geweest, omdat ze al geruime tijd wat ademhalingsproblemen heeft tijdens het slapen. Wat ik vermoedde is bevestigd door de huisarts. Ze heeft zeer grote keelamandelen en waarschijnlijk zijn ook haar neusamandelen opnieuw aangegroeid. Vrijdag 13 april hebben we dan ook een afspraak met de KNO-arts. Eigenlijk konden we pas in mei terecht, maar ik heb even de adoptie aangegrepen om er wat druk achter te zetten. Ik heb namelijk vertelt dat we elk moment een voorstel kunnen krijgen en dat we dan vrij snel naar China mogen afreizen. Dit heeft geholpen, want we mogen nu dus 2 en halve week eerder komen. Mocht er een ingreep plaats moeten vinden, dan zal ik dit excuus opnieuw gebruiken. Het is misschien wel niet heel netjes, maar ons meisje moet gewoon zo snel mogelijk geholpen worden.

Maar eerst gaan we natuurlijk de paasdagen gezellig vieren met familie en vrienden.

1 opmerking:

  1. Fijne paasdagen en ik hoop echt dat jullie er deze maand bij zitten want het heeft nu wel lang genoeg geduurd.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen