Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

woensdag 4 april 2012

OPROEP

Lieve familie, vrienden en bekenden, zoals jullie een aantal weken geleden hebben kunnen lezen is er bij ons ingebroken. Naast de spullen die zijn verdwenen en het veilge gevoel wat een tijdje weg is geweest, missen we ook een paar praktische zaken. Ik had namelijk op de computer die is meegenomen, alle namen, adressen, e-mailadressen en telefoonnumers staan van diegene die wij een aankomstkaartje willen sturen (en dat was een hele lijst). Natuurlijk weet ik nog wel een hoop adressen, maar toch ontbreken vaak de huisnummers en postcode's.

Nu heb ik een verzoek aan alle lezers; Denk jij dat ik voorheen in het bezit was van je adres en wil je er zeker van zijn dat je een aankomstkaartje krijgt, dan wil ik je vriendelijk verzoeken je volledige adres aan ons te mailen. Aan mijn lezende familieleden (ooms/tantes) wil ik vragen ook de adressen van mijn nichten en neven te mailen. Ik hoop dat jullie hier gehoor aan willen geven, want het begint nu toch wel heel dichtbij te komen.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Marlou, Igor en MaJin,

    Als eerste bedankt voor jullie berichtje in ons gastenboek, zo ontzettend lief en ik meteen struinen op internet of jullie misschien ook een website hadden en zie hier, nu zit ik in jullie gastenboek te schrijven! Wat moeten jullie onwijs lang wachten op jullie 2e wondertje ongelofelijk, maar t worden duidelijk wat spannende maand(jes) voor jullie! En het idee van die mand met gelukskoekjes wat ontzettend gaaf, heel leuk gedaan!! Vind je het goed dat wij jullie linken, ik vind het leuk om jullie verhaal nu verder te volgen!

    Onwijs veel succes met de laatste loodjes, wij gaan lekker meeleven (wink)

    Lieve groetjes JJ en Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. April is aangebroken. Hoe spannend!!! Maar.........1 ding is zeker, dit is het laatste jaar dat jullie pasen met zijn drietjes vieren. Volgend jaar loopt er nog een jongetje/meisje in de tuin om paaseieren te zoeken...Wat een heerlijke gedachten toch. Nou hopelijk mogen alle koekjes uit de mand deze maand. Gezellige dagen.
    Groet, Colette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi...

    Wat een super goede berichten allemaal .... wordt een lange spannende maand, hopelijk kunnen wij jullie ook wat afleiding geven met de pasen.
    Want jullie hebben vast nog wel klein beetje tijd over voor de BB.
    Wij hebben helemaal zin in het paasweekend hoor.

    En Ons adres .... heb je denk ik nog wel, zo niet dan hoor ik het wel van je "als we teminste mogen komen" hahahah.

    gr. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen