Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

dinsdag 24 april 2012

En toen was er nog maar een

Na de enorme teleurstelling van gisteren, hebben we de draad weer opgepakt. Het geeft nu toch wel wat rust te weten dat onze datum er de volgende keer zeker bij zit. Ik zeg heel bewust onze datum en niet ons dossier, want die bevestiging zal dan eerst nog van Kind en Toekomst moeten komen voordat ik er echt in geloof. Je wordt tenslotte wat voorzichtiger na al die jaren. Om MaJin wat rust en duidelijkheid te geven, hebben we een aftel"kalender" gemaakt. Het blad bestaat uit 35 vakjes en ik heb gezegd dat als we de laatste sticker hebben geplakt, we waarschijnlijk het laatste koekje uit de mand mogen halen. Ik hoop dan ook dat de volgende voorstellen zich binnen 5 weken aandienen, ander kom ik vakjes te kort. De eerste 2 vakjes zijn al beplakt, dus wie weet over 33 dagen ????
Zodra Kind en Toekomst ons dossier heeft ontvangen, hebben zij meestal een 3 a 4-tal weken nodig om het dossier te laten vertalen en eventueel leeftijdsontheffingen aan te vragen. Dan pas zullen wij HET TELEFOONTJE krijgen. Een nieuwe aftelkalender zal dan weer op de kast hangen. Nadat wij dan eindelijk weten wie ons gezin mag verrijken, zullen we nog zo'n 8 weken moeten wachten voordat we mogen afreizen. Wij verwachten dus in de tweede helft van augustus te kunnen reizen, net wanneer hier de zomervakantie is afgelopen. Jammer, maar het is niet anders. Voorlopig is de rust weer teruggekeerd.

7 opmerkingen:

  1. Lieve alledrie,

    Tjonge zeg toch wel een tegenvaller, eerlijk is eerlijk! Toch heel fijn om te lezen dat jullie de draad weer oppakken en er weer een positieve draai aan proberen te geven. Superknap! jaja klinkt misschien weer wat over de top want je moet en je gaat door ondanks dat het soms voelt alsof je niet meer kunt maar het feit blijft wel dat je staat waarvoor je gekozen hebt! Die enorme lange weg om zo n 2e mooie wens in vervulling te zien gaan. Ik kan me inmens goed voorstellen dat je nog moet zien of jullie er de volgende keer bijzitten dus ik ga ook niet zeggen t komt goed, dat wordt jullie maand! Maar ik ga er wel op vertrouwen voor jullie!! Hele dikke dikke wachtknuf JJ en Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Igor, Marlou en MaJin,
    Wat balen zeg, net die ene dag! Kijk dat eenzame koekje daar nu liggen in die mand. Dat geeft de stemming weer waarin jullie verkeren. Het is natuurlijk wel zoals je zegt: Het geeft nu wat rust dat je er de volgende keer bij zult zitten. (Daar mag je toch vanuit gaan lijkt me)
    Ook wij weten nog goed hoe het wachten voelt. Wij zijn inmiddels rijkelijk beloond, maar we leven met jullie mee. Fee is al weer bijna een jaar bij ons. Achteraf valt het allemaal mee. Ook dat ene koekje (waarschijnlijk al ruimschoots over de datum) mag er binnenkort uit. Sterkte nog even.
    Groetjes, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Igor, marlou en maJin

    Wat ongeloofelijk balen dat er nou net 1 koekje in moest blijven zitten, maar 1 ding staat vast volgende maand wordt het delen hoor, alle 3 een klein stukje van het laatste GELUK koekje !!
    Dan gaat het wachten nog spannender worden op het bewuste telefoontje .... oh wat moeten jullie zenuwwachtig zijn zeg, wordt het een Stoere ZOON of nog een MOOIE Dochter ....wie zal het weten.

    We nemen er volgende week vast lekker een Borrel op, die krijgen jullie van mij hoor, ik heb "ingeslagen".

    Dikke knuffel voor jullie Elizabeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We hopen met jullie mee. Sterkte de laatste weekjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een alles zeggende foto! Een koekje, een dag te weinig.. een dag duurt zo veel langer..
    Voor jullie heel erg veel dat ene koekje.. ik zie een lege mand, met nog maar 1 koekje.. eentje.. nog eventjes een heel fijne lekker warme zomer hier en dan als toetje nog naar China toe.. eindelijk na al die jaren is het dit jaar echt zo ver!
    Maar voor nu K*T nog een koekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zenuwslopend spannend dit zeg pfff... we denken hier heel veel aan jullie, zijn plaatsvervangend zenuwachtig :-)
    We hopen dat er gauw een hap gezet kan worden in het laatste gelukskoekje!!!

    Hang in there, hou vol...

    Liefs van Jeroen, Yvonne & En-Ping xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Edwin, Anita en Xue-Ling1 mei 2012 om 15:27

    Owwwwwww....... wat enorm balen zeg...... Dat ENE ZIELIGE KOEKJE..... En ik kan helaas zeggen dat ik weet hoe je je voelt.... Hopelijk gaat het nu bij jullie niet te lang meer duren voordat de nieuwe batch zich aandient. We hopen en duimen met jullie mee!

    Groetjes,
    Edwin, Anita en Xue-Ling

    BeantwoordenVerwijderen