Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

zondag 8 april 2012

Vrolijk Pasen

We worden weer goed vermaakt door iedereen.

Afgelopen Goede Vrijdag moesten Igor en ik helaas gewoon werken. Igor eigenlijk tot 23.00 uur, maar die had een halve dag opgenomen, zodat hij om 19.00 uur naar huis mocht. MaJin en ik hadden toen al lekker bij mijn ouders gegeten (vis) en nadat Igor thuis de auto had gehaald heeft hij ons opgepikt en zijn we naar de camping gereden. Tenslotte hadden we een lang weekend voor de boeg en daar moeten we van profiteren. Aangekomen op de camping hebben Igor en MaJin nog even gebadmintond en heb ik de tassen leeggehaald. Daarna hebben we gezellig met z'n drieen naar Holland Got Talent gekeken en vervolgens lag ons meisje dus veel te laat in bed.

Zaterdag was ons Jinnetje gewoon weer 7.00 uur wakker, maar gelukkig heeft ze nog een tijdje in bed liggen ds-en, dus gelukkig nog even rust in de tent (caravan). Om 9.00 uur zijn we opgestaan en hebben we op ons gemak ontbeten. Daarna toch nog snel wassen en aankleden, want om 11.00 uur werden de kids in de tent op het pleintje verwacht. Hier konden de kinderen mandjes maken en eieren schilderen en tevens werden ze voorzien van drinken, chocolade eieren, taart en chips (niet echt aan ons meisje besteed). Ze hebben zich hier ruim een uur prima vermaakt, maar daarna druppelde de tent leeg en splitsten de kinderen zich weer op in de vaste groepjes. Wel heel leuk dat iemand dit heeft willen organiseren en zoals ik het begreep heeft ze nog veel meer plannen. MaJin is vervolgens met Fleur, Lisa en Macy verder gaan spelen en we hebben ze bijna de hele middag niet meer gezien. Igor was in de tussentijd met de "buurman" naar Belgie gereden om de voorraad gas aan te vullen (en op zoek te gaan naar de Rosanti) en ik heb gezellig een glaasje gedronken met de "buuf". Rond 15.00 uur waren de mannen terug, maar helaas zonder Rosanti. Ik heb toen Karin gesmst om te vragen waar zij die flessen had gehaald, omdat wij er maar niet aan kunnen komen en zij stelde toen voor om even een paar flesjes te komen brengen. Ze moest nog wel even op Fenna wachten, die was gaan spelen bij een vriendinnetje, maar dan zouden ze in de auto stappen en onze kant opkomen (ongeveer 90 km rijden). Om 18.00 uur ariveerden onze super lieve vriendjes met, jawel een doosje Rosanti. We hadden MaJin niets verteld, dus die was super blij toen Fenna ineens aan kwam lopen. We hebben lekker met z'n allen friet/patat gegeten en na de koffie en thee moest de Rosanti natuurlijk worden aangebroken. We hebben de buurtjes er ook maar bijgehaald, want die waren inmiddels ook wel erg nieuwsgierig naar dit heerlijke drankje. Na nog een tijdje gezellig te hebben gekletst, zijn Karin, Marcel en Fenna iets na tienen weer naar huis gegaan en ben ik met de Buuf, na eerst de kids opnieuw veel te laat naar bed te hebben gebracht, nog even naar de tent gelopen, waar een feestje zou zijn ter eren van een opening van een serre (je moet iets verzinnen). Helaas liep dit feestje ten einde en ben ik bij de buuf nog even een afzakkertje gaan pakken. Kortom, wij hebben ons goed vermaakt.

Zondag Eerste Paasdag, was ons meisje gelukkig pas om 8.30 uur uit de veren. Na nog even op bed te hebben gekroeld en gelachen zijn we toch op tijd aan het paasontbijt begonnen, want we werden om 11.00 uur al bij mijn ouders verwacht. Ook mijn zus en haar gezin waren daar en net als andere jaren mochten de kids naar eieren zoeken. Hoe oud ze ook inmiddels zijn, ze zijn nog net zo fanatiek. Gelukkig had oma zich dit jaar een beetje ingehouden en hoef ik de komende tijd niet zoveel chocolade weg te werken, want wat dat betreft is MaJin niet echt een "vrouw". Helaas moesten we hier alweer op tijd weg, want om 13.00 uur werden we bij de zus van Igor verwacht. Daar werd de 16de verjaardag van ons petekind gevierd met een Paasbrunch(lunch). Hier zijn we tot een uur of drie gebleven, want toen had MaJin het helemaal gehad. Er was daar ook niemand van haar leeftijd, want het leeftijdsverschil tussen die nichtjes en neef is behoorlijk groot. We zijn weer naar de camping gereden en hier heeft MaJin haar vriendinnen weer gelijk opgezocht. Deze keer op tijd gegeten, zodat ons meisje voor de verandering weer eens op tijd in bed zou liggen. Ze heeft nog wel even een dvd-tje mogen kijken, maar op een schappelijke tijd is ze gaan slapen. De buurtjes zijn vanavond nog even komen borrelen en inmiddels is het voor mij ook de hoogste tijd om te gaan slapen. Morgen tenslotte weer een dag.

2 opmerkingen:

  1. Marlou wat is rosanti???????


    groetjes tante margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was een super gezellig weekend, blij dat ik er bij mocht zijn.
    En die Rosanti ... eerste slokje was fff wennen, maar daarna zo LEKKER.
    Ga gauw kijken of ik er ook aan kan komen ....

    gr. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen