Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

donderdag 5 april 2012

De nieuwe voorspellingen

Vandaag zijn dan eindelijk de nieuwe voorspelling voor de komende voorstelronden op de site van China Adopt talk geplaatst en die bevestigen mijn vermoeden (Helaas).
Ook de RumorQueen denkt dat ze de komende maand maar t/m 4 september matchen en dat wij er dus pas in mei bij zitten. Eerlijk gezegd verwacht ik dit ook wel, maar ik hoop natuurlijk zoooooooooooooo van niet.

Onze duimen draaien overuren, ik krijg de kaarsjes niet aangesleept en onze hoop is gevestigd op de gelukskoekjes (die echt niet meer te eten zijn, maar ik werk me er dapper doorheen) en de klavertjesvier die we hebben gekregen van Jeroen, Yvonne en En-Ping op het aankomstfeestje.
Meer kunnen we toch niet doen. Nog zo'n drie weken en dan weten we misschien iets meer.

Lees ook nog even de Blog hieronder; OPROEP

3 opmerkingen:

  1. Lieve mensen,
    Hoe dan ook, dichter bij dan ooit...
    Maar er zullen zeker weer momenten zijn dat je toch denkt dat je er nooit gaat komen.
    Daarom heel veel sterkte met het wachten en ook heel veel plezier toegewenst met de voorbereidingen.

    Groetjes Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,
    ik lees nog steeds ijverig met jullie mee! Ik hoop zo dat jullie er snel bij zitten, als ik het zo lees ist einde nu echt in zicht! Wat geweldig gewoon, bijna weer een zoon of dochter! Lijkt me zon super gevoel!
    Nog ff mensen en dan.....
    Hou vol en we hopen snel goed nieuws te lezen!
    Petra, mama van Nian-Tzu

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oi,

    Ja jullie zitten nu dichtbij het is echt afwachten, spannend, wij hopen en duimen en veel positief denken dat jullie erbij zitten komende maand. Dat hebben jullie ook verdiend. Vond het wel erg super 10 dagen. Was weer even de moed een klein beetje kwijt de laatste paar maanden, maar na afgelopen maand zijn we toch wel weer een heel stuk dichterbij. Dus weer positief.

    Las ook dat er is ingebroken bij jullie, erg vervelend, dat je vertrouwde omgeving dat daar vreemde zijn geweest die jij niet uitnodigt. Sterkte ermee en je kan niet meer doen dan alles weer opnieuw beveiligen en je je weer veilig gaan voelen thuis. Maar dat komt weer helemaal goed. Het is materialistisch wat ze meenemen dus vervangbaar.

    Verder wensen wij jullie hele fijne paasdagen en een spannende weken tot aan de matchingrondes.
    Groetjes Klaas en Patty

    BeantwoordenVerwijderen