Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

donderdag 11 oktober 2012

Eindelijk een BSN

Vanmorgen had ik een afspraak bij de gemeente om eindelijk Jibin in te kunnen laten schrijven in de Gemeentelijke Basis Administratie (GBA), zodat hij een burgerservicenummer (BSN) zou krijgen. Op 11 september waren we hier ook al voor langs geweest, maar toen werd alleen vastgelegd dat we ons hadden gemeld voor inschrijving in het GBA. Helaas was er een wachttijd van een maand i.v.m. alle nieuwe studenten die ingeschreven moesten worden en dus kon het vandaag pas verder worden "afgerond". Jibin heeft nu een BSN en over een week of 2 ontvangen wij de verdere papieren met daarop alle benodigde gegevens. Gelukkig was ons mannetje vandaag weer een stuk vrolijker dan gisteren, maar dit had waarschijnlijk alles te maken met de 3-daagse kuur die hij gisteren voor het laatst moest innemen. Wat een drama was dit gisteren weer. Zelfs het omkopen met speculaasjes en chipjes werkte niet meer. Voor alles hield hij zijn lippen stijf op elkaar. Zelfs de poging om een kleine hoeveelheid van het drankje in zijn druiven te spuiten (voor hem echt snoepjes)lukte niet. De druif kwam er weer net zo snel uit als dat hij er in eerste instantie in ging. Rond 17.00 uur zat er pas 5 ml van de 20 in, dus nog een hele klus te klaren. Gelukkig kreeg hij toen toch wel wat trek en hebben we er uiteindelijk met heel veel kunst- en vliegwerk nog zo'n 12 a 13 ml erin gekregen en toen hebben wij de strijd gestaakt, want een strijd was het inmiddels wel. Morgen nog maar eens naar het ziekenhuis bellen wat nu de volgende stappen zijn, want dat is mij enigszins ontschoten. Ik hoop dat het wel heeft geholpen, want ik moet er niet aan denken dat we dit nogmaals moeten doen. Gisteren is ons mannetje voor het eerst naar de tandarts geweest. Igor en MaJin hadden hun halfjaarlijkse controle en het leek ons wel een goed idee om hem al een beetje wegwijs te maken in het tandartsencircuit. Hij heeft nog niet in de stoel gezeten, maar heeft gewoon wat meegekeken hoe het allemaal gaat. Gelukkig hadden Igor en MaJin helemaal niets, dus zij hoeven over een half jaar pas weer terug te komen. Ik ben over 2 weken aan de beurt, dus ik denk dat ik hem dan gewoon weer meeneem. Kan vast geen kwaad. Vanavond probeer ik er nog even een filmpje op te zetten. Ik hoop dat dit gaat lukken. Update: Helaas moeten jullie nog even geduld hebben, want onze kleine man wilde vanmiddag niet meewerken. Jibin zingt namelijk uitbundig mee met de Titelsong van Chuggington en dat is zo grappig om te horen. Jammer genoeg komt er geen geluid uit, zodra hij de camera ziet. Morgen een nieuwe poging.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten