Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

donderdag 25 oktober 2012

Vandaag 8 jaar geleden

Ik herinner het me nog als de dag van gisteren, maandag 25 oktober 2004. Zoals elke maandag vertrok ik om 8.30 uur naar mijn werk, alleen op de een of andere manier had ik nu het gevoel dat ik mijn mobiel mee moest nemen (ik had toen nog een hele slechte relatie met mijn mobiel). Ik wist natuurlijk al wel dat ons voorstel binnen was, maar het zou nog zo'n anderhalve week duren voordat ze zouden bellen, maar toch..... Ik ben gewoon aan het werk gegaan maar op de een of andere manier verloor ik mijn mobiel geen moment uit het en oog en toen gebeurde het, rond 15.30 uur ging deze ineens. Ik kon mij nog steeds niet voorstellen dat dit Kind en Toekomst zou kunnen zijn, maar niets was minder waar. In een roes kreeg ik te horen dat we ouders mochten worden van een meisje geboren op 11-12-2003 in de provincie Yunnan.
Ze zouden proberen ons nog voor de feestdagen af te laten reizen en dit is uiteindelijk ook gelukt, want op 14 december vertrokken we toen voor het eerst naar China op weg naar onze dochter. Wat was dit een enerverende reis, maar wat zijn wij nog steeds ontzettend gelukkig met onze prachtige meid die het in alle opzichten geweldig doet.
Een tweede reis naar onze lieve zoon hebben we er inmiddels ook opzitten en deze hebben we op een hele andere meer ontspannen manier ervaren en ook hij doet het ontzettend goed. Nu ligt er een derde reis in de planning en wel een rootsreis samen met Ingrid en San en hun kids. De bedoeling is dat we alle vier de provincies van de kids gaan aandoen en vervolgens sluiten we de reis af in Hongkong. We hebben hier nog wel even geduld voor nodig want dit staat in de planning voor de zomer 2015 of 2016, maar leuk om hier al naar uit te kijken en over te fantaseren. Inmiddels zit er hier alweer bijna een schoolweek op en MaJin pakt dit ritme gelijk goed op, maar ons mannetje heeft daar meer moeite mee. Maandag was hij best moe, maar hij heeft zich toch nog best aardig kunnen vermaken. Dinsdag had hij een onzettende off-day. Hij was erg hangerig, huilerig, wilde niets eten en had een kort lontje, dus eigenlijk geen land mee te bezeilen. Het enige voordeel aan zo'n dag is dat hij extra knuffelig was. Gisteren was zijn humeur als een blad van een boom omgeslagen. Wat zat hij lekker in zijn velletje en wat was hij vrolijk en dan is er natuurlijk ook tijd voor een grapje. Oeps verkeerde jas.
Vandaag heeft hij gelukkig ook een goede dag, ondanks dat de nacht wat onrustig was, dus ik denk dat hij weer helemaal is bijgekomen van de drukke vakantie.

1 opmerking:

  1. Oh meid wat een heeeeeerlijk vooruitzicht naar de rootsreis!!! Het duurt nog even maar des te meer hebben jullie de tijd om lekker voorpret te hebben ;-)

    Ik moest enorm lachen om de foto met de jassen hahahaha, lekker stel die twee!

    Jullie doen het echt geweldig lieve mensen, we zijn super trots op jullie :-D

    Liefs van Jeroen, Yvonne & En-Ping xxx

    BeantwoordenVerwijderen