Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

donderdag 3 januari 2013

Mijn verlof zit erop

Morgen zit mijn adoptieverlof erop en moet ik weer aan het werk en om eerlijk te zijn heb ik daar heeeeeeeeeeeeeelemaal geen zin in. Natuurlijk, als ik er eenmaal ben is het goed, maar na 4,5 maand vrij te zijn geweest is dit toch even een vervelende gedachte. Igor is nog wel vrij, dus MaJin en Jibin kunnen gewoon lekker thuis blijven en genieten van hun laatste vakantiedag. Helaas heb ik niet echt kunnen genieten van mijn laatste verlofdag, want vandaag stond er een crematie op het programma van een veel te jong persoon die de strijd tegen die afschuwelijke ziekte heeft op moeten geven. En wat was het er druk en wat is er mooi gesproken. Er zijn weer behoorlijk wat tranen gelaten. Gelukkig staat er voor zaterdag wel weer iets heel leuks op de agenda en wel een bezoekje van onze reisgenoten uit Chengdu. Jibin gaat zijn tehuisgenootje Sem weer ontmoeten en ik ben erg benieuwd hoe ze op elkaar gaan reageren nu we weer wat maandjes verder zijn. Ook MaJin heeft er veel zin in, want zij gaat haar "vakantie"vriendin Noah weer zien. Kortom we kijken er allemaal erg naar uit.

5 opmerkingen:

  1. Hè, ik kan me goed voorstellen dat je daar geen zin in heb! Geniet zaterdag van het weerzien en zie uit naar de verslagen van de komende dagen!

    Lieve groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve kanjers,

    Wat een prachtige verhalen en foto s. T is geweldig om te lezen hoe goed dat jullie kinders het doen en hoe jullie alles oppikken.

    Jammer dat je inderdaad weer aan het werk moet want het zal wel volop genieten zijn thuis maar goed gezellig met collega s aan de slag is ook wel weer wat voor te zeggen.

    Dat de dag minder leuk was door de crematie kunnen we ons helemaal voorstellen want wat blijft het toch moeilijk als er mensen uit het leven weggenomen worden.

    Wij willen jullie in elk geval wel een fantastisch mooi 2013 toewensen waarin jullie als gezinnetje meer en meer naar elkaar toe mogen groeien.

    Wij hebben besloten te stoppen met het volgen van jullie prachtige verhalen. Doordat wij nog steeds wachten en het inmiddels loodzwaar is hebben we besloten afscheid te nemen van adoptieblogs die we wekelijks volgen. Daarmee hopen we een stukje rust te creeeren en ruimte die we keihard nodig hebben om nu weer een nieuw jaar van wachten in te gaan met al zn onzekerheden.

    Dank jullie wel dat we jullie hebben mogen volgen en mee hebben mogen leven!

    Veel lieve groetjes Jasper en Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog de allerbeste wensen voor 2013! Dat het met zijn viertjes maar weer net zo'n heel mooi jaar mag worden als 2012! Heerlijk genieten als gezin van vier, van jullie prachtige meisje en de kleine stoere Jibin die het zo goed doet! Geniet van jullie weekeind met de Chengdu boys!
    Liefs, Colette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan me er van alles bij voorstellen. Ben benieuwd hoe je eerste werkdag weer is verlopen. Wel lekker om zo 1 dagje voor het weekend te starten. Kun je gelijk weer lekker "bijkomen". Vandaag een leuk programma .... ik kijk uit naar het verslag.

    Groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo langzaam kroop de tijd in de afgelopen jaren voorbij... zo snel gaat het nu! Jeetje het verlof alweer voorbij, hoe was je eerste werkdag?

    Liefs van K3 xxx

    BeantwoordenVerwijderen