Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

woensdag 30 januari 2013

Tweede rapportage

Inmiddels ben ik weer begonnen aan de tweede rapportage voor China, welke voor 8 februari in het Engels bij Kind en Toekomst moet liggen. Het valt mij zwaar deze keer. Waarschijnlijk heeft dit te maken met de vermoeidheid die mij op dit moment parten speelt, maar daar moet ik me maar even overheen zetten. Ons mannetje slurpt een hoop energie op en daarnaast kan ik het normale slaapritme nog steeds niet te pakken krijgen. Jibin droomt de laatste tijd een stuk minder en vaak horen wij hem pas vroeg in de ochtend voor het eerst, maar helaas zorgt dit er nog niet voor dat ik ook de hele nacht kan doorslapen. Het wordt ook gewoon tijd dat de lente aanbreekt (helaas duurt nog wel even)want ik ben nu alweer helemaal klaar met die grijze regenachtige dagen. Het beloningssysteem voor zijn zindelijkheid lijkt te werken, want vandaag had hij slechts een keer een "ongelukje". Maar ook het stoeltje maakt nog steeds indruk, want zodra wij hem waarschuwen dat als hij niet luistert hij op het stoeltje moet, hebben wij wel zijn aandacht. Helaas voorkomt dit nog niet dat hij zo af en toe toch op dat plekje wordt gezet, maar het werkt wel. Het zal voor hem goed zijn als hij naar school kan. Ik heb echt het idee dat hij daar aan toe is, want als het aan Jibin ligt gaan we elke dag even langs zijn klasje. Nog even geduld vent. MaJin vindt het op dit moment ook weer erg gezellig met haar broertje. Ze hebben lol met elkaar en ze vindt het heerlijk om hem met dingen te kunnen helpen. Over het algemeen laat Jibin dit ook goed toe, maar natuurlijk niet altijd en dan is het natuurlijk even bonje. Gelukkig gaat dit ook weer snel over en vliegen de kusjes en knuffels ons weer om de oren. Vandaag was MaJin na school mee naar een vriendinnetje gegaan en vandaar uit zijn de twee meiden naar een kinderfeestje gebracht. Jibin vraagt dan een paar keer per dag of MaJin wel thuis komt en of we MaJin gaan ophalen. Lief toch ?? MaJin heeft een gezellig Glitz 'n Glam party gehad en de meiden hebben de hele middag lekker zitten tutten. Er is ook nog een foto gemaakt, maar die krijg ik volgende week als het goed is. Toen ons meisje om 18.30 uur thuiskwam, zat Jibin in bad en ons meisje is er snel bij gekropen. Toch nog even met haar broertje spelen, want tenslotte had zij hem toch ook wel een beetje gemist.

2 opmerkingen:

  1. He Marlou sterkte met de rapportage en geweldig hé die broer en zus liefde. Wat een pracht momenten zijn dat. Enne ik hoop met jou mee dat het snel lente is!!!

    Lieve groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat je snel zelf ook weer wat beter slaapt, kun je ook wat meer hebben is de ervaring!!
    Ook wij verlangen naar de lente, laat de zon maar komen, krijgen we weer wat meer energie van.
    Drukke agenda maar volgens mij hoort dat tegenwoordig wel bij elk gezin. Heel veel dingen die moeten en dan ook nog de dingen doen die je graag wil doen. Succes met de rapportage en een fijne carnaval. Groetjes Wendy

    p.s. is even geleden dat ik geschreven heb maar het lukt niet om een of andere reden.

    BeantwoordenVerwijderen