Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

woensdag 9 januari 2013

Weer in een ritme

Maandag waren beide kids keurig op tijd wakker, dus we konden het best wel op ons gemak doen. Er was zelfs nog tijd voor een leuke foto.
Om iets over half negen waren we op school en nadat we MaJin bij haar klas hadden afgezet, ben ik met Jibin nog even langs zijn toekomstige klas gegaan. Het idee is om dit elke maandag en donderdag te doen, zodat hij zijn 2 juffen alvast wat leert kennen en ook al een beetje de groep waar hij over 2 maanden deel vanuit gaat maken. Over 2 maanden wordt ons mannetje namelijk al 4 jaar. Wat gaat dat nu toch ineens snel en we zijn dan ook van plan om hem lekker tot aan de mei-vakantie te laten oefenen en daarna maar weer verder te kijken. Jibin heeft zich vervolgens een groot deel van de ochtend buiten vermaakt met zijn step, fiets en auto's.
Het is een echt buitenkind, want zich binnen vermaken blijft soms toch wel lastig. Dinsdag was de eerste dag dat Igor en ik beiden moesten gaan werken en Jibin dus de hele dag bij opa en oma zou zijn. Omdat Igor al ontzettend vroeg moest beginnen en ik 's morgens ook niet de mogelijkheid zag om en Jibin bij mijn ouders af te zetten, MaJin op tijd op school te krijgen en vervolgens ook nog op tijd op mijn werk te zijn, was mijn moeder al om 8.15 uur bij ons. Heel enthousiast werd zij door beide kleinkinderen begroet en dat maakt het al gelijk minder erg. Terwijl MaJin en ik naar school liepen, heeft mijn moeder Jibin achterop de fiets gezet en is zij naar huis gereden. Jibin had er helemaal zin in en het is ook geweldig gegaan. Om 15.30 uur heeft opa MaJin van school gehaald en samen hebben ze nog een uurtje bij opa en oma mogen spelen, want toen stond papa voor de deur en die heeft beide kids mee naar huis genomen. Ikzelf was om 17.45 uur thuis en ook ik werd met open armen ontvangen (gelukkig). Hierover hoeven wij ons dus geen zorgen te maken, Jibin is in goede handen bij mijn ouders. Vandaag las ik op de site van adoptie-genoten Sandra, Marcel en Eline dat zij een voorstel van een dochter/zusje hebben gekregen. Hun dochter is bijna 2 jaar oud(jong) en woont op dit moment in dezelfde stad als waar MaJin vandaan komt. Binnenkort gaan we hen alles vertellen over de mooie omgeving waar hun dochter nu verblijft en wie weet kunnen we hen nog wat tips geven als recente ervaringsdeskundige. Heerlijk om dit nu toch weer van een andere kant mee te mogen beleven.

2 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk om zo begroet te worden na een dag werken. En wat heeft Jibin het goed gedaan bij opa en oma! Jullie kunnen weer trots zijn op jullie kanjers.

    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief verhaal!
    Wat heb je toch heerlijke kinderen, echt genieten, hoop dat het bij ons ook zo voorspoedig mag gaan verlopen.

    Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen