Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

vrijdag 22 maart 2013

Nog even geduld

De bedoeling was om vanavond weer even verslag te doen van afgelopen week, maar door een kleine winterdepressie kan ik mij daar nu even niet toe zetten. Ik heb het helemaal gehad met de kou en ben ontzettend toe aan hogere temperaturen en een stralend zonnetje. Na het weekend ben ik vast weer opgeladen en zullen er weer leuke verhalen te lezen zijn met ik hoop wat mooie foto's van de balletvoorstelling van MaJin.

2 opmerkingen:

  1. Zoooooooo herkenbaar! Nog even volhouden meid, voor je het weet breekt de zon weer door (sprak ik hoopvol ahum).

    Fijn weekend!

    Liefs van K3 xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou hier ook eentje hoor die het zat is met de kou. Kom maar op met dat heerlijke voorjaarszonnetje. De kasten van de kids zijn weer goed gevuld en die van mezelf lukt ook aardig....We zijn er klaar voor. Kom maar op met de prachtigste zomer allertijden.
    Goed weekeind. Liefs, Colette

    BeantwoordenVerwijderen