Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

zondag 31 maart 2013

Vriendelijk verzoek

Bij deze zou ik het vriendelijke verzoek willen doen om iedereen gewoon in zijn waarde te laten en elkaar te respecteren. Ik ga ervan uit dat iedereen het beste voor heeft met zijn kinderen, maar het ene kind is het andere niet en de ene ouder is de andere niet.

Ik houd al 5 jaar een weblog bij en er is nog nooit zo'n ophef geweest over een bericht. Na al die jaren ben ik niet van plan om een wachtwoord te plaatsen, maar helaas heb ik nu wel een leesbericht op de reacties geplaatst. Dit betekent dat wij de reacties eerst per mail ontvangen en het is ons aan ons of wij deze op de weblog plaatsen. Dit om ongewenste situaties zoals deze in de toekomst te voorkomen.

Dit is absoluut niet de bedoeling van onze weblog. Deze moet gewoon leuk en luchtig blijven met een vleugje humor. (maar helaas begrijpt niet iedereen die)

5 opmerkingen:

  1. Ben helemaal niet van het reageren op een weblog....maar jee wat een ophef zeg !! lees net alle reactie's terug....of je het er nu eens bent of niet.........ik ben van meinig dat je niet anoniem reageerd !! En reageren doe je met respect en waarde. Ik zeg schrijf lekker door, ik lees lekker mee. Maar vooral geniet van jullie kanjers !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,

    Vervelend voor jullie Ik moeder van twee geweldige dochters uit China May-ke 9 jaar en Dian 5 jaar lees jullie berichten altijd met veel plezier en herkenning.Ik vindt het juist heel bijzonder dat we een kijkje in jullie leven mogen nemen. Jullie hebben een geweldig gezin. Fijne paasdagen gehad op de camping. Wij hebben een seizoensplek op de camping en hebben afgelopen donderdag de caravan weer op de plek gezet. Helaas vonden we het met pasen iets te koud, maar we krijgen vast nog een heleboel mooie dagen.
    Groetjes van Marita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Groot gelijk dat jullie de opmerkingen eerst gaan screenen.. (deze hoeft ook niet op de site, ik schrijf hem voor jullie)

    Als eerste reageer je gewoon nooit anoniem, zeker als je iemand aanvalt op zijn/haar leven wees dan zo dapper je naam eronder te zetten.
    Dit is gewoon laf en ontneemt mensen de kans het op een nette manier uit te leggen..
    Ten tweede misschien moeten mensen bedenken dat wat er op je blog komt vaak maar een minideeltje is van wat er in het leven nog meer gebeurd. Natuurlijk vertel je niet alle saaie, gewone dagen.. natuurlijk vertel je niet alle vaste rondjes boodschappen of het feit dat je uitstapjes niet doet omdat het voor de rust niet uitkomt..
    Ik ken geen kind (bio, adoptie of pleeg) dat niet reageert als het naar school gaat.. Hier heb ik 3 gehad die alle drie reageerden (1 bio, 2 pleeg) en dat had vrij weinig met het programma erom heen te maken. Als kinderen in de basis goed zitten, dan lekker slapen, eten en het relaxed naar hun zin hebben.. en er gebeurd zoiets als naar school gaan, dan zijn ze even uit hun ritme, geef het een maandje en het is weer over. Wat ik zeker weet is dat je heel goed naar je kinderen kijkt en wat die nodig hebben. Dat Jibin dan van slag is, hoeft helemaal niets met drukke weekschema's te maken te hebben..de verandering van het schema is al voldoende.. Lekker laten gaan dus.
    Ontspannen is ook heel fijn!
    En als laatste punt..Als je een seizoensplaats hebt op een camping en zeker zo rond Pasen ofzo dan gebeurd er nog helemaal niet zo veel op een camping (weet ik want ik heb jaren recreactie werk gedaan op verschillende camping's) en zelfs dan hoeven ze daar nog niet aan mee te doen. Wij hebben een huisje in Frankrijk.. drie weken na de komst van de kinderen zijn we daar heen gegaan. Waarom juist voor de rust. Ja vakantie, ja buitenland maar samen en gezellig.
    Kortom, misschien moeten mensen beter lezen.. en de verhalen die hier geschreven worden nemen zoals ze zijn.. stukjes van het leven. Niet het hele leven! (dan zullen ze bij mij wel denken dat we nooit wat doen haha, ik update zo weinig)

    Relax lieverds.. en geniet van elkaar!
    Celeste

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Marlou, ik ben het met de drie dames helemaal eens. Het is jullie
    leven en dat wij mee mogen genieten is echt een pre.Ik kijk er
    tenminste altijd naar uit. En Marlou er is niemand die zegt dat het moet.

    Een hele dikke knuffel van tante Margriet XXXXXXX?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey lieve campers!

    Groot gelijk meid... je moet lekker kunnen blijven bloggen zonder dat je ineens gigantisch (anoniem) wordt aangevallen / afgevallen.
    Lekker blijven genieten van jullie prachtige gezinnetje, doe wat je altijd doet, jullie doen het goed...echt!!!

    Ik lees en leef altijd met veel plezier mee en blijf dat ook zeker doen.

    Liefs en een dikke kus van K3 xxx

    BeantwoordenVerwijderen