Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

dinsdag 25 oktober 2011

25 oktober 2004

Vandaag precies 7 jaar geleden stond onze wereld op z'n kop. Rond 15.30 uur kreeg ik HET telefoontje van onze vergunninghouder Kind en Toekomst (ik vermoed van Bertie, maar dat weet ik eigenlijk niet meer)dat we ouders waren geworden van een meisje geboren op 11 december 2003 in de zuid-westelijke provincie van China, Yunnan. Wat waren we gelukkig en dat zijn we nog steeds met onze lieve meid. Ik kan het gevoel wat ik toen had nog helemaal terug halen en ik hoop dat ik dat gevoel volgend jaar nogmaals mag ervaren.

3 opmerkingen:

  1. Een hele fijne dag, blijven bijzondere dagen !!!
    En volgend jaar weer een dag met HET TELEFOONTJE. Wat zal dat een feest zijn.

    Groetjes Natas
    mama van Yinthe en Xem

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw 7 jaar alweer, en ooooooh wat kan ik me levendig voorstellen dat je het gevoel van toen weer net zo kan voelen nu. Het is zo'n intens geluk... heerlijk he?

    We hopen en duimen met jullie mee dat jullie volgend jaar een tweede intens gelukmoment mogen ervaren (nou ja liefst dit jaar nog eigenlijk)... we gunnen het jullie zó!!!!

    Liefs van Jeroen & Yvonne

    ps: heb je m'n sms gehad? xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 25 oktober dus een feest dag bij jullie .... mooie moment moet dat geweest zijn, en dat moment gaat weer komen hoor, duim voor jullie en voor majin ze zal een trotse Zus worden hoor.

    xxx Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen