Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

donderdag 20 oktober 2011

Een goede zet.

We hebben er zeker geen spijt van dat we MaJin's bed hebben verhuisd naar haar oude kamer. Ons meisje is helemaal blij met haar "nieuwe" kamer en het slapen gaat nu een stuk beter. Gisteren hebben we nog een kastje voor naast haar bed gekocht en een mat voor op de vloer, zodat ze niet zo'n koude voetjes krijgt als ze uit bed stapt. Haar kamer ziet er nu helemaal tiptop uit.

Vanmiddag heb ik met ons meisje nog een extra controle bij de GGD. Toen ze eind groep twee bij de GGD is geweest, vonden ze dat ze toch wel wat aan de kleine kant was en ze stelden toen voor om MaJin tussendoor nog een keer extra op te roepen. En dat zei de Aziatische mannelijke arts die ik met mijn 1.58 m (het zit waarschijnlijk toch in de genen) bijna recht in de ogen keek (haha). Natuurlijk hadden wij hier geen problemen mee, maar ik maak mij absoluut geen zorgen want onze dame is het afgelopen half jaar echt enorm gegroeid. Alle winterkleding van vorig jaar kan ik weg doen, want ze past echt helemaal niets meer. Van maat 110/116 zit ze nu in 128. Goed excuus dus om er heerlijk op los te shoppen.

Vanavond ga ik weer lekker met collega's uit eten. Ook ik doe nog steeds mijn uiterste best om er wat centimeters bij te eten, maar helaas lukt dit alleen in de breedte en niet in de lengte. Ach ja, ik blijf het gewoon proberen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten