Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

dinsdag 4 oktober 2011

Nieuwe voorspellingen

Elke maand, nadat de nieuwe voorstellen zijn binnengekomen, worden er op de site van China adopt talk weer voorspellingen gedaan over wat ons de komende maanden te wachten staat. Voor het eerst staan wij nu in het rijtje van meest voorzichtige voorspellingen. Ik moet zeggen, dat geeft toch wel een heel bemoedigend gevoel. Zo ziet het rijtje eruit:

eind oktober/begin november 29 juli t/m 4 aug.
eind november/begin december 5 aug. t/m 11 aug.
eind december/begin januari 12 aug. t/m 29 aug.
eind januari/begin februari 30 aug. t/m 4 sept.
eind februari/begin maart 5 sept. t/m 11 sept.

Dit zou dus betekenen dat onze inlogdatum van 5 september er over 5 maanden bij zou kunnen zitten. Dit klinkt toch ineens wel heel dichtbij. Ikzelf ben iets voorzichtiger met mijn voospellingen, want ik denk dat we nog een maand langer moeten wachten. Hieronder een overzicht van hoe ik denk dat het er de komende maanden uit zal zien.

eind oktober/begin november 29 juli t/m 3 aug.
eind november/begin december 4 aug. t/m 9 aug.
eind december/begin januari 10 aug. t/m 14 aug.
eind januari/begin februari 15 aug. t/m 29 aug.
eind februari/begin maart 30 aug. t/m 4 sept.
eind maart/begin april 5 sept. t/m ......

Ik ben benieuwd wie er gelijk gaat krijgen.

1 opmerking:

  1. Ook ik ben héél benieuwd!!! Ik ga voor degene die het snelste matcht ;-)

    Super spannend :-D

    Liefs van een trotse kersverse pappa en mamma hihi

    BeantwoordenVerwijderen