Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

maandag 22 april 2013

Foute gok

De gok die wij gisteren namen door Jibin vanaf 17.00 uur te laten slapen en zo in bed te leggen, pakte helaas verkeerd uit. Om 22.15 uur werd hij namelijk wakker en hij wilde toen ook niet meer gaan slapen. Na even kort beraad besloot Igor met hem naar beneden te gaan ( dit om te voorkomen dat MaJin ook wakker zou worden)en ben ik gelijk ons bed in gekropen. Ons mannetje bleek echt goed wakker te zijn en pas tegen 01.30 uur begon het lampje weer langzaam uit te gaan. Samen zijn ze weer naar boven gegaan en vervolgens heeft ons mannetje tot 6.15 uur geslapen. Zo leren wij gaande weg ook weer van alles bij, want dit gaan we dus niet meer doen. Nu is ons mannetje wel geen langslaper en maakt hij meestal maar nachtjes van zo'n 10 a 11 uur, maar zo'n gebroken nacht is niet handig.

Door het slaaptekort en waarschijnlijk daardoor ook een verminderde weerstand bleek Igor extra gevoelig te zijn geweest voor een buikgriepje en ook bij ons mannetje waren de billendoekjes niet aan te slepen, dus een goede reden om samen nog even in bed te blijven, terwijl MaJin en ik ons klaarmaakten voor school. Toen ik MaJin had afgezet ben ik nog even naar de juf van Jibin gelopen, maar ook zij bleek ziek thuis te zijn, dus was er een vervangster. Ik heb aan haar wel doorgegeven dat Jibin "ziek" was, maar dat zei haar natuurlijk niets. Ook morgen zou zij voor de groep staan, dus we houden ons mannetje nog lekker een dagje thuis. Woensdag is zijn andere vaste juf er weer en dan zien we wel verder.

Toen ik om 9.00 uur thuiskwam zaten beide mannen beneden aan een boterham en Jibin had op zich nergens last van, behalve dan van vieze pampers ( ja hij vertikt het nog steeds om naar de WC te gaan) . Igor voelde zich iets minder fit, maar dat was ook niet heel erg raar. Ik ben alles aan het ontsmetten geweest en hoop hiermee te voorkomen dat MaJin en ik de volgende zijn.

Vanavond was ons mannetje om 19.00 uur in dromenland en wij hopen zo dat hij nog een keer het klokje rond slaapt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten