Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

dinsdag 23 april 2013

Mooie afsluiting

Even een kort berichtje wat ik met jullie wil delen.

Toen ik MaJin vanavond naar bed bracht, zaten we zoals altijd nog even gezellig te kletsen. Ineens vanuit het niets zei ons meisje: "Mam, ik wil je wat vertellen. Ik wil even zeggen dat ik zo blij ben dat ik bij jullie woon". Nou, ik kan jullie vertellen, daar gaat een moeder hart toch wel sneller van kloppen. Dit doet toch wel wat met je en natuurlijk heb ik ons meisje verteld hoe ontzettend gelukkig wij zijn dat zij bij ons woont. Wij hadden ons geen mooiere en lievere dochter kunnen wensen.

3 opmerkingen:

  1. Marlou heel ontroerend deze woorden. Het is toch
    fijn om te weten dat ze zo blij is met jullie, en jullie
    zijn weer heel gelukkig met haar. Geweldig.
    Genieten jullie maar van die twee. Tante Margriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige mooie woorden. Daar krijg ik zelfs een brok van in mijn keel. Laat staan dat je zo iets moois hoort als mama en pap!! Wat een bijzonder mooie meid is ze toch!

    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit zijn de meest heerlijke momenten waar je intens van kunt nagenieten, fijn toch.....

    liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen