Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

woensdag 19 juni 2013

En dan was er ook nog een kijkles

Vanmorgen naar mijn werk gegaan met de bedoeling het werk wat gisteren was blijven liggen grotendeels weg te werken. Naast mijzelf, waren mijn baas en twee van mijn ontslagen collega's aanwezig. Zo knap dat ze er gewoon waren, terwijl ze toestemming hadden gekregen deze week thuis te blijven om alles te laten bezinken. Ik voelde me best ongemakkelijk en niet dat zij daar enige reden toe gaven. Opnieuw hebben we veel zitten praten en zijn er weer wat traantjes gelaten, want wat zullen we elkaar gaan missen. Daarnaast maak ik mij eerlijk gezegd ook wel een beetje zorgen over hoe mijn werk er in de toekomst uit gaat zien. Met de nieuwe bezetting komen we uren te kort en er zal zeker geschoven moeten worden met de uren en ik sta er niet van te kijken als ik ook extra uren moet gaan draaien. Met Igor nog thuis is dit geen probleem, maar ik hoop dat hier op korte termijn toch ook verandering in gaat komen en dan moeten we nog maar gaan zien hoe we dat gaan regelen. Laat ik echter maar niet op de feiten vooruit lopen, want tenslotte hebben we het hier nog niet over gehad, maar dat er voor de overblijvers een hoop gaat veranderen is wel zeker. Al met al is mijn doel voor vandaag maar gedeeltelijk geslaagd, want de achterstand is nog niet helemaal weggewerkt.

Door al dit gedoe ben ik helemaal vergeten te vertellen dat we afgelopen maandag weer hebben kunnen genieten van onze prima ballerina. Opnieuw was er een kijkles en oma, Jibin, Igor en ik waren natuurlijk van de partij om naar de vorderingen van ons meisje te kijken. Dit is voorlopig de laatste keer, want MaJin heeft besloten dat ze met ballet gaat stoppen. Niet dat ze het niet naar haar zin heeft, maar ze wil gewoon graag iets anders. Wat dat precies gaat worden, weet ze nog niet, maar wel weer iets met dansen en/of muziek. Wie weet gaat ze voor streetdance, maar ook de musicallessen zijn nog niet van de baan, hoewel ik denk dat deze het niet gaan worden. Hiervoor zou ze namelijk haar hele woensdagmiddag moeten opofferen en hier heeft ze toch wel wat moeite mee. We horen het wel als ze een beslissing heeft genomen. Hieronder nog wel even een aantal foto's van ons meisje in actie.





Nog een tweede heeeeeeeeeeele belangrijke mededeling. Onze grote vent lijkt eindelijk zindelijk te zijn. De hele week doet hij zijn kleine en grote behoefte keurig op de WC en hij heeft nog niet een ongelukje gehad (op een klein druppeltje na, als zijn broek niet snel genoeg open ging). Wij zijn zo super trots op ons mannetje, het kwartje is eindelijk gevallen. Waarschijnlijk heeft het ook te maken met het feit dat hij, na een moeilijke 2 weken (na het incident op de camping), nu weer ontzettend lekker in zijn velletje zit. Met beide vorderingen zijn wij in ieder geval ontzettend blij. Zie hieronder maar eens wat voor een grote jongen ons Jibinnetje is.

1 opmerking:

  1. Wow zindelijk: knap hoor van hem en dat na zo'n heftig incident op de camping. Met jullie liefde en warmte kan hij de hele wereld aan!!

    Lieve groetjes Danielle

    P.S. Foto's van ons stekkie volgen snel

    BeantwoordenVerwijderen