Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

vrijdag 10 augustus 2012

11 to go

Vandaag weer een dag gewerkt en ik werd weer ontzettend verwend door een lieve collega. Ook al was zij vandaag vrij, speciaal voor mij kwam ze nog even langs om een cadeautje af te geven. Zij is namelijk de komende 2 weken vrij en als zij terugkomt zitten wij al in China. Ik of eigenlijk Jibin heeft 12 mini-autootjes gekregen en een Tender Aap met licht en geluid. Dit is een Aap met een doorzichtige ronde buik en bij 1x duwen geeft die buik een zacht wit licht en bij 2x duwen geeft hij een afwisselend gekleurd licht en daarbij speelt het muziekje Twinkel, Twinkel little star. Bij haar dochter werkt hij heel rustgevend en zij hoopt dat hij voor Jibin net zoveel troost biedt. Nou ik moet zeggen toen het liedje speelde hield ik het niet droog. Ik zag al gelijk een verdrietige Jibin voor me met deze aap in zijn handjes (slik). Ik hoop echt dat hij op ons mannetje een andere uitwerking heeft. Hij gaat in ieder geval mee naar China. Vandaag hebben we ook de E-tickets ontvangen en het wordt nu steeds definitiever. Nog even en we zijn ook van de dubbele cijfers af, dus Jibin papa, mama en grote zus komen er bijna aan.

3 opmerkingen:

  1. wij willen jullie alvast heel veel plezier en geluk toewensen. De komende tijd zullen wij de blog wat minder kunnen volgen, maar we leven zeker met jullie mee.

    Geniet van de laatste dagen met z'n drietjes en dan gauw naar jullie Jibin!!1

    Groetjes,
    Nataschja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat zijn jullie heerlijk aan het af tellen en wat vliegt de tijd nu opeens. Nog maar 10 daagjes...

    Wij lezen nog elke dag bij hoor maar reageren lukt niet elke dag. Ach je begrijpt het vast wel een beetje! En jullie hebben ook bijna geen tijd om bij te lezen (wink) zoveel te regelen en te doen.

    Fijn dat je je zolder schoon hebt en zo naar beneden toewerkt want strakjes wil je al je tijd in je mannetje en de hechting gaan steken!

    Geniet van deze voorbereidingen en op naar de 9 , 8 , 7 enz daagjes dikke kus voor jullie, JJ en Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, als je de E-tickets hebt dan ist zover he! Wat spannend allemaal, kijk elke dag ff voor een leuk updateje van jullie kant. Helemaal leuk om mee te lezen!
    Succes met de laatste dagen in Ned, nog ff en voor jet weet vlieg je naar Jibin toe, hoe geweldig is dat!
    Groetjes Petra Henri en Nian-Tzu

    BeantwoordenVerwijderen