Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

donderdag 9 augustus 2012

Nu nog 12 dagen

We komen steeds dichterbij en steeds meer punten kunnen worden weggestreept van de to-do-lijst. Toch bekruipt mij het gevoel dat ik dingen vergeet en dat maakt mij wel een beetje nerveus. Ach, als de paspoorten straks maar in de tas zitten dan komen we al een heel eind. Want ik en paspoorten, dat blijft een riskante combinatie (zoals sommige onder jullie wel weten). Vandaag stond weer in het teken van ruimen en poetsen en de eerste en tweede verdieping zijn nu bijna klaar. Komende week is de benedenboel aan de beurt en dan kunnen we met een gerust hart de deur achter ons dichttrekken. MaJin is nu bij opa en oma, want Igor en ik moeten morgen werken (nog 3 dagen). Voor MaJin is het morgen haar laatste vakantiedag en maandag gaat ze beginnen in groep 5. Nog even mee opstarten en dan ....... Ik heb nu ook nog even de gelegenheid om met de juf te praten, want dat is er voor de vakantie door ziekte van de juf niet van gekomen. Voordat het zover is willen we dit weekend nog wel even ontspannen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten