Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

donderdag 16 augustus 2012

Nog 5 en nog 1 dag werken

Vandaag alweer afscheid genomen van een van mijn collega's die ik dit jaar op het werk niet meer zal zien. Van een andere collega weer een leuk cadeautje gekregen. Het houdt gewoon niet op, maar wel erg leuk natuurlijk. Morgen nog 8 uurtjes werken en dan zullen ze het voorlopig zonder mij moeten stellen. Inmiddels heb ik al het schoolwerk van MaJin compleet en ik vrees dat we flink aan de bak moeten in China. We zijn dan ook vanavond alvast begonnen, want ik geloof niet dat we het anders gaan redden. Op zich vind ik het niet erg dat ze werkjes mee krijgt, want dat zijn ook gelijk ideale een op een momenten met ons meisje en we maken er gewoon iets gezellig van. De kaartjes zitten inmiddels allemaal in de enveloppen en gaan morgen op de post. Weer iets wat van de lijst kan. De spanning begint nu toch wel toe te nemen, maar dat mag nu ook wel, want volgende week zijn we gewoon al een gezin van vier.

2 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk vooruitzicht. Nog maar een dagje werken, en dan toewerken naar jullie grote moment. Het moment dat jullie een gezin van vier worden.
    Zelfs bij mij begint het al te kriebelen als ik dit allemaal leest.
    En wat een lieve collega's heb je toch.
    Nou meis, geniet van de laatste week met z'n drietjes, want voor je het weet loopt er een lief klein peutertje rond te dartelen.

    Liefs en een hele dikke knuffel,
    Jan, Bianca, Sam en vanuit China ook een kusje van Yang

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Edwin, Anita en Xue-Ling17 augustus 2012 om 09:11

    Heerlijke kriebels!!!!!!!
    Vandaag je laatste dag, dan nog even het LAATSTE WEEKEND met z'n drietjes! Raar is dat......
    Spannend hoor, we leven met jullie mee!
    Groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen