Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

woensdag 15 augustus 2012

Nog 6 dagen en helemaal blij

En waarom ben ik zo blij ???? Natuurlijk omdat we weer een dag dichterbij Jibin zijn, maar ook omdat alle papieren rompslomp zo goed als klaar is. Alle documenten die mee moeten naar China zitten keurig in de map. De vragenlijst aan de verzorgsters van het tehuis is klaar, netjes in het Engels. En ook niet geheel onbelangrijk, we hebben onze paspoorten met visum terug ontvangen en zo ook de gelegaliseerde Statement of Aproval. Dat is een hele opluchting, want het is toch best wel eng om je paspoorten op te sturen, ook al is het aangetekend. We hebben de legalisatie en het aanvragen van het visum namelijk uit handen gegeven aan VisumChinaOnline. In een week is alles geregeld, zonder dat je zelf twee keer op en neer moet naar Den Haag. Het kost wel wat extra, maar dat weegt niet op tegen de tijd en de kosten voor de bezine die we anders kwijt zouden zijn. Ook heb ik vandaag onze kaartjes op kunnen halen en ik kan niet anders zeggen dat ze heel leuk zijn geworden. Kortom wij zijn dus blij. De komende twee dagen moet ik nog werken en dan gaan we echt de laatste dagen en voorbereidingen in. Ik verwacht dat dan de zenuwen wel wat toe gaan nemen, want voor alsnog gaat het goed en heb ik alles nog onder controle.

2 opmerkingen:

  1. lgor,marlou jullie hebben het geweldig voor elkaar.
    Ik wist niet dat er zoveel bij komt kijken.
    Petje af

    Dikke kus tante margriet xxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super je papieren terug .... ik zat het hele verhaal thuis bij me ouders te vertellen, vond het ook best wel griezelig hoor paspoorten versturen. Maar jullie kunnen op reis, jullie zijn er klaar voor.
    Kaartje klaar ... was ook een zorgen post voor jou marlou weer iets wegstrepen, ben benieuwd hoor hoe het kaartje eruit ziet.
    gr. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen