Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

maandag 20 augustus 2012

En dan echt nog een nachtje slapen

Het is eindelijk zover, over 22 uur zitten we hoog boven in de lucht (dat is in ieder geval de plannning)en is onze tweede meest bijzondere reis begonnen. Allereerst wil ik iedereen bedanken voor alle hartverwarmende reacties, telefoontjes, sms-jes en mailtjes. Het liefst zou ik iedereen even persoonlijk nog een berichtje sturen, maar dat gaat er echt niet meer van komen, vrees ik. De koffers zitten eindelijk dicht en helaas was er een extra reistas nodig om de extra kilo's per koffer te omzeilen. Via online inchecken hebben we samen met onze reisgenoten onze stoelen gereserveerd en we zitten nu gezellig bij elkaar. Morgenvroeg eerst MaJin naar school brengen. Daarna heb ik een afspraak bij de kapper en vervolgens gaan we onze kat Joop naar mijn ouders brengen. Dan is het denk ik tijd om ons meisje van school te halen en eten we voor de laatste keer met z'n drieen aan tafel(als ik uberhaupt een hap door mijn keel krijg). Voor vertrek zal ik nog even proberen een berichtje te plaatsen en mocht dit niet lukken, dan komt het volgende bericht uit China.

3 opmerkingen:

  1. Lieve Marlou, Igor en Majin,
    Ik wil jullie nog op de valreep een hele mooie en voorspoedige reis toewensen en geniet straks heerlijk met zijn viertjes. Ik blijf met belangstelling het blog volgen.Een Dikke knuffel Groetjes, Monique Ron Niels en Danique
    PS bedankt voor het mooie kaartje, het staat hier op de kast....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi lieve mensen,

    Nog een (kort) nachtje en dan is het echt zover.
    Op weg naar jullie 2e oosterse kanjer.
    Omdat ik je even op de hoogte wil houden, en mijn website nog is bijgewerkt (zit in de nacht)
    Wij zijn vanavond gebeld dat de LOA er is.
    Dus ook hier grote blijdschap, tja en het aankomstfeestje, dat wordt even afwachten wanneer wij naar onze oosterse kanjer mogen.
    Geniet nog even van de dingen als gezin van drie.

    Liefs en een hele dikke knuffel,
    Jan, Bianca, Sam en Yang (nog even en dan mogen wij hem knuffelen)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha lieve kanjers,

    Wat een spannende dag vandaag, op naar jullie tweede prachtige wonder, heerlijk zeg!

    Wij willen jullie vanuit een zonnig Frankrijk een ontzettend fijne bijzondere topreis toewensen! Ga er intens van genieten en wij proberen mits we internet kunnen krijgen zo goed en kwaad als het kan mee te genieten (wink)

    Hele dikke knuf en we kijken uit naar jullie 1e verhalen vanuit het verre china!

    Liefs Jasper en Rachel

    BeantwoordenVerwijderen