Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

dinsdag 7 augustus 2012

Nog 14 dagen

Vandaag gewerkt, maar ondanks dat ook nog het een en ander geregeld. Gisteren had ik natuurlijk te horen gekregen dat niet alle documenten afgelopen vrijdag waren opgestuurd, dus vanmorgen een poging gedaan om contact te krijgen met Kind en Toekomst. Zoals verwacht kreeg ik constant de bezettoon, dus maar even een fax gestuurd met de vraag of ze contact met mij wilden opnemen. Binnen een half uur werd ik netjes gebeld en kon ik mijn vraag voorleggen. De reden dat wij geen mail hadden ontvangen kwam doordat blijkbaar onze mailbox vol zat. Dit kan misschien wel eens kloppen, want er stond al een behoorlijk groot bestand in de mail (dank je San) en dit was waarschijnlijk ook een groot bestand en toen lukte het dus niet meer. Gelukkig hadden ze de Notice of Travelling to China for Adoption wel op de post gedaan, dus die konden we vandaag wel verwachten. Wat betreft de hotelboeking heb ik nog niets gehoord, daar komen ze nog op terug. Na dit gesprek maar even met VisumChinaOnline gebeld om te vragen hoe nu te handelen. Ik mocht de brief aan hen mailen en dan zouden zij deze aan onze stukken toevoegen en dat heb ik vanmiddag dan ook gedaan. Morgen voor de zekerheid nog even bellen om te vragen of het nu allemaal goed is en dan kan ik weer even rustig ademhalen. Nog even een aardigheidje. MaJin is nu heel erg bezig met de reis en met China. Ze kijkt regelmatig naar de Olympische Spelen en ze is ontzettend trots dat zij al meer dan 70 medailles heeft gewonnen en wij nog maar 14 medailles. Hoezo voelt ze zich chinees. Echt leuk om te zien.

1 opmerking:

  1. Wat een gedoe zeg!
    Hopelijk kan je eind deze week rustig ademhalen en je gaan bezighouden met belangrijkere dingen (zoals koffers inpakken, wegdromen op Jibin's kamertje en nog veel meer!).
    AFTELLEN!!!!!!

    Groetjes,
    Edwin, Anita en Xue-Ling

    BeantwoordenVerwijderen