Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

woensdag 8 augustus 2012

De teller staat op 13

Vanmorgen werd ik al heel vroeg gebeld door Dorothee van Kind en Toekomst i.v.m. de boekingsdata van het hotel in Chengdu. Volgens haar klopte het allemaal wel en was het in China goed geregeld. Nou, daar gaan we dan maar vanuit. Nu ik de telefoon toch in mijn handen had gelijk maar even met VisumChinaOnline gebeld om te vragen of ze mijn mail van gisteren hadden gezien en of het nu compleet was. Ook daar goed nieuws, want ze wisten mij te vertellen dat het allemaal al in behandeling was genomen. Weer iets om me geen zorgen over te maken. Verder ben ik begonnen met de grote schoonmaak. Hierbij kreeg ik hulp van mijn moeder. We zijn op zolder, die dienst doet als logeerkamer en speelkamer, begonnen. Er zijn weer de nodige dingen opgeruimd en het ziet er weer spik en span uit. Daarna ben ik verder gegaan op onze slaapkamer en heb daar eerst de hele administratie onder handen genomen. Alles zit weer netjes in mappen en hoesjes en is weer uit het zicht verdwenen. Morgen hier verder en ik hoop ook MaJin's kamer aan kant te hebben, maar die heeft nogal een hoop prullaria op haar kamer staan, dus hier gaat wat meer tijd in zitten. Zo'n reis is wel een goede gelegenheid om het hele huis weer eens extra goed onder handen te nemen, want als we eenmaal met z'n vieren terug zijn, zie ik dat nog niet zo snel gebeuren. Als eenmaal alles aan kant is, maken we van iedere ruimte foto's om zo Jibin voor te bereiden op zijn nieuwe thuis. Ik hoop dat hij een beetje enthousiast is. MaJin heeft een heerlijke pyjamadag gehad en heeft alle nieuwe spelletjes die Igor voor haar op haar Ds heeft gezet uitgeprobeerd.

3 opmerkingen:

  1. ooo wat spannend, nu echt aftellen!! In welk hotel zitten jullie in Chengdu. wij zaten daar nml ook de eerste week!!

    gr Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nesteldrang in optima forma.

    En morgen...staat de teller op 12 :-)

    Groetjes,
    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat herkenbaar die opruimwoede.
    Ook hier is intussen al heeeeeel wat weggedaan.
    En van lieverlee inderdaad alle kamers even aanpakken.
    Kamertje van Yang is nu helemaal klaar.
    Ik vind het zo spannend voor jullie.
    Hoe gaat hij reageren en hoe gaat het straks tussen zus en broer.
    Hier wachten wij inmiddels ongeduldig op de LOA die maar niet wil komen lijkt het wel.
    Maar ondertussen genieten we heerlijk met jullie mee.
    Nog even, en dan mogen jullie echt naar hem toe.
    Geniet nog even van het opruimen hihihi.
    En veel succes met alle voorbereidingen.

    Liefs van ons

    BeantwoordenVerwijderen